31.10.2011

Temel Makyaj Videoları #2 {Kapatıcılar]

9 yorum :

  1. merhaba hacercimm makyajlarını çok hoş yapıyorsun çok güzel anlatıyorsun izlediğim videoyu tekrar tekrar izliyorum çünkü gerçekten çok güzel anlatıyorsun çok beğeniyorum senide maasallah . senden bir ricam olacak.cildim karma gözeneklerim var biraz da lekelerim var senden ten makyajı için öneri istiyorum. fondöten pudra makyaj bazı ve göz altı kapatısıcı. ama gerçekten doğal durmasını ve kapatıcılığının güzel olmasını istiyorum. bana ne önerebilirsin ? şimdiden teşekkür ediyorum şekerimm :)

    YanıtlaSil
  2. ben ekstra göz altima pudra almiyorum normal sürüyorum, göz alti icin özel pudralar oldugunu ilk defa duydum, carsiya gittigimde bakacam.

    video cok güzel olmus bu arada <3

    YanıtlaSil
  3. Lisa Eldrige'den esinlenerek mi yaptınız ten makyajını adım adım videolarla anlatmayı? Çok başarılı olmuş ve anlatımınıza bayılıyorum :) Sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. emoss, özlemişim seni ne zamandır sesin çıkmıyordu = ) Öneriler için bir fondöten-pudra videosu çektim onu bekle lütfen.

    Çirkin Hatun, teşekkürler = )

    Flawless Beauty, ah keşke Lisa'nın tırnağı olabilsem... Teşekkürler, sevgiler = )

    YanıtlaSil
  5. merhaba hacer hanim benim cildim cok beyaz ve macten fluid NC15 numarali fondoteni aldim fakat maalesef cok koyu kaldi bende... piyasada cildime agir gelmeyecek beyaz fondoten ariyorum normal fondotenimle karistirmak icin... beyaz fondoten satan bildiginiz bir marka varmi? bir tek kryolan da var diye duydum fakat agir olmasindan korkuyorum cok caresizim...sizin bana yardim edebileceginizi dusundum simdiden tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız, Inglot likit fondotenlerde en açık renk neredeyse beyaz. Bir videomda bahsetmiştim. Onu alıp kendi fondotenine karıştırabilirsin.

    YanıtlaSil
  7. lancome aldım bende ama kapatıcılıgından hiç memnun kalmadım gri gri yaptı cok da koyu olmayan gözaltlarımı

    ürünün kalitesinden emin oldugum için alta bir kat sürüyorum üste maybelline sürüyorum inan maybelline kapatıcı kadar bile kapatmıyor lancome.

    bende mi bir gariplik var anlamadım sephoradan aldıgım için orjinalliginden de şüphem yok.

    YanıtlaSil
  8. bak sende de cok kapatmadı sanki :(
    belli sanki göz altları belli koyulugu gibi hayal kırıklıgına ugramamak için kendimi zor tutuyorum bir lancome hayranı olarak

    YanıtlaSil
  9. Selam.. Ilk önce sunu söylemek isterim, anlatma seklin cok basarili. Genelde böyle videolar izlerken hemen sikilirim ama senin cok degisik ilgi ceken bir tarzin var.. Youtubede dolanirken sana rastladim. Benim sorum göz alti makyajiyla ilgili. Tvlerde bazen görüyorum, modellere uygulaniyor genellikle.. Pudra halinde yogun bi sekilde sadece göz altina sürüp bekletiyorlar sonra firca ile dagitiyorlar. Acaba o nedir? Yani normal bir concealer degil. Cok merak ediyorum sonuc hep mükemmel oluyor. Benim göz alti morluklarim cok yogun ve kat kat üzerinden gecmem gerekiyo bazen. Su anda bobbi browndan kullaniyorum.

    Tskler almanyadan sevgiler cemile...

    YanıtlaSil