22.10.2011

Kamuflajınız Kusursuz Olsun

     Sizi bilmem ama benim makyajda en önemli ve vazgeçilmez kurtarıcım kesinlikle göz altı kapatıcısı.Yanına bolca rimel, hafif allık ve parlatıcı ile daha iyisi olamaz.

     Ancak olmazsa olmazım göz altı kapatıcısında hemen hepimizin yaşadığı bir sorun var ki; o da kapatıcının çizgilerimize dolması, gün içinde birikme yapması.

     İşte Benefit ailesinin minik sevimli üyesi Powder Flage göz altı kapatıcımızı sabitleyen bir transparan pudra.

     Sizi onunla tanıştırmak istiyorum...


     Ürünü aldığımızda kocaman, kamuflaj şeklinde bir paket elimize geçiyor. "Haydaaa böyle kocaman bir ürünü ömür boyu kullanırım." diyorsunuz. Ancak...


Aslında paketin aksine minik, sevimli, yuvarlak ve şeker pembesi bir şişe bizi karşılıyor. Hem de kendi gibi minyon fırçası ile...
 

Beyaz ve pembe renkler göz çevresini daha aydınlık göstermesi açısından kullanılıyor. Powder Flage de çok açık bir pembe tonda. Ancak kullandığınızda transparan hale geliyor, göz altına aydınlık katıyor. Ürünü tek başına da kullanmanız mümkün.

 


Bu arkadaş da The Flager, yani ürünü uygulamamız için kullandığımız fırça. Yelpaze şeklinde bu fırça ile hafif ve doğal bir sonuç elde etmemiz sağlanıyor.


     Daha yakından bakmak isterseniz, Powder Flage'in yapısı bu şekilde... Ürünün uygulanmış halini de fotoğraflamak isterdim, ama renk vermediği için, fotoğraf anlamsız oluyor = )


     Ben göz altı kapatıcımı sabitlemek ve çizgilere dolmasını engellemek için bu ürünü kullanıyorum. Neden normal bir pudra kullanmıyorum diye sorarsanız, yüzüm için kullandığım pudraları göz altımda kullandığım zaman oluşan görüntü bana pütürlü ve ağır geliyor. Powder Flage çok ince yapılı bir ürün ve varlığı belli olmuyor, buna rağmen etkisini gösteriyor. Kapatıcımızı sabitliyor. Kendisinden memnunum ve size de önerebilirim. Sephora mağazalarından 89 TL'ye alabilirsiniz. 


Sizin kusursuz göz altları için kamuflajınız nedir ?