25 08 2013

Maybelline SuperStay 14HR Ruj

     Herkese merhaba, 

     Bu yazıda size, Gratis indiriminden aldığım Maybelline SuperStay 14 Hour rujdan bahsedeceğim. 


     Maybelline standında ikinci ürünün %50 indirimli satıldığını ve bu serinin yeni geldiğini gördüğümde hemen denemek istedim. Tatlı bir pembe renge sahip olan 180 numara - Ultimate Blush'ı aldım.


     Bu ruj 14 saat kalıcılık vaadediyor. Bir ruj için fazla iddialı değil mi ?



     Rujun kokusu harika ! Eğer benim gibi koku konusunda hassas iseniz bu rujun kokusuna bayılacaksınız. 

     Uygularken biraz zorlanabilirsiniz çünkü ürün vaadettiği kadar yumuşak ve kremsi değil; aksine sert ve kuru yapıda. Altına bir dudak bakımı uygulasanız dahi dudaklarınızı kurutabiliyor.


     Peki bu ruj gerçekten 14 saat boyunca bozulmadan kalıyor mu
Kesinlikle HAYIR ! 

     Değil 14 saat, 1-2 saat içinde bile dudakların orta kısmında ruj kalmıyor. Dudak kenarında kalan renk ise çok rahatsız edici oluyor ve insan sıklıkla rujunu tazeleme ihtiyacı duyuyor. Üstelik sürdükten sonra dudakları çok kurutuyor ve gergin hale getiriyor. Bunu engellemek için iyi bir dudak bakımı, üzerine dudak kalemi ve ruj uygulamanızı öneriyorum.


     Bu makyajımda Maybelline SuperStay 14HR ruju kullandım. Ürünün rengini sevdim ama yapısını pek sevdiğim söylenemez. Güzel bir pembe ama içindeki ışıltılar yüzünden orta yaş üstü hanımların seveceği o parlak yapıya bürünüyor ki bir rujda en sevmediğim özelliktir.


     Uzun lafın kısası bu ruju hiç ama hiç beğenmedim. Serinin diğer renklerinde de aynı sıkıntıları yaşar mıyım bilmiyorum ama diğer renklerden alacağımı düşünmüyorum. 

     Aranızda bu seriden kullanıp memnun kalan oldu mu ?