4.08.2013

Maybelline Dream Touch Krem Allık

     Merhaba,

     Bugün size, uzun süredir aklımda olan ve 7 Ağustos'ta sona erecek olan Watsons indiriminden aldığım Maybelline Dream Touch krem allıktan bahsetmek istiyorum.

      Krem allıklar hem toz allıklara oranla daha kalıcı olmaları, hem de daha doğal bir bitişe sahip olmaları nedeni ile tercih ediliyor. Ben uzunca bir süre krem allık uygulamaktan korktum çünkü dağıtamayacağımı ve kötü bir görünüm oluşturacağını düşündüm ancak sonra korkumla yüzleştim ve aslında çok yersiz olduğunu farkettim.

     Dream Touch krem allıkların dört rengi mevcut. Ben her makyajda kullanılabilecek ve ten rengime uyacağını düşündüğüm için 4 numarayı aldım.


     Diğer tonları yazmak için internette arama yaptım ancak Maybelline Amerika sitesinde bu seriye yer verilmiyor. İngiltere sitesinde yer alan dört ton ise Türkiye'dekiler ile uyuşmuyor. Sanırım bu serinin üretimine son verildi ve Dream Bouncy Blush ile devam ediliyor.

     4 numara gül kurusu ve şeftali arası çok joker bir renk. Diğer renkler benim ten rengim için çok açık olduğu için tercih etmedim. Siz beyaz tenliyseniz, diğer renklere şans verin derim.


     Bu tarz krem allıkları fırça ile uygulamak mümkün ancak ben son videomda görebileceğiniz gibi parmaklarımla uygulamayı ve dağıtmayı tercih ettim. 




     Maybelline Dream Touch allıklar 23 TL'ye satılıyor. Ben indirim ile 11,50 TL'ye aldım ki çok karlı ve iyi bir alışveriş olduğunu düşünüyorum.

     Bu allıkla birlikte sanırım krem allıklara karşı ilgim başladı ve daha fazlasına sahip olmak istiyorum. :)


     Siz krem allıkları seviyor musunuz? Önerebileceğiniz krem allıklarınız hangileri ?