3.07.2009

Kendime yeni ciciler aldımmm

Bugün Forum Bornova'ya gittim ve tabi kiii Inglot'a uğradım. Özgür bey sağolsun hemencik renkleri seçtik ve alıverdim fotoğraftaki iki farı. Normalde her rengi tek tek elimde dener, bin saat düşünür, kararsız kalır, sonra bir tanesini alırdım. Bu sefer öyle olmadıı = )

Turuncu ve açık yeşil tonlarında farlarımı % 50 indirimle, tanesi 5,5 TL'ye aldım. Eğer Inglot'tan palet almayı düşünüyorsanız şu sıralar tam zamanı. Süper kampanyalar var çünkü. Bulunduğum ilde Inglot var mı derseniz, lütfen tık tık.




Oradan çıktım Watsons'a uğradım ve Flormar 4'lü far paleti aldım. Aslında siyah farım var, ama gri tonlarda birkaç far istiyordum. İyi oldu bu paleti aldığım. 9 TL'ye aldım ilgilenenlere duyrulur.

Oradan da çıktım Body Shop'a uğradım. Orada da % 50 indirim var duyrulurrr = ) Aslında Body Shop'a gitmek aklımda yoktu. Olay aynen şöyle gelişti. Ben Inglot'ta Özgür Bey'i hangi kirpik kıvırıcısını alsam diye sorulara boğarken, laf lafı açtı ve bir müşterisinin kendisine anlattığı bir olayı bana da aktardı. Yanlışım varsa kendisi yorumla düzeltir nasıl olsa = ) Bir müşterisinin kısa kirpikleri varmış ve bu kremden almış göz çevresi için. Ancak göz çevresi yerine bütün gözüne sürünce bu kremi, görmüş ki bir süre sonra kirpikleri de uzamaya başlamış. Hatta Özgür Bey indirimden faydalanıp 3-4 tane depolamış = ) Bana anlatırken de kremi çıkardı, bir güzel sürdü göz çevresine. Peki bunları duyan Hacer ne yapar ? Tabi kii hemen Body Shop'a koşar ve bu kremden bir adet edinir = ))) Kremin etkilerini sizinle paylaşacağım elbette. Uzun kirpiklerle görebilirsiniz beni videolarda umarım = )



Uzun lafın kısası böyle sevgili okuyucular. Herkese mutlu haftasonları diler, İzmir'den kucak dolusu sevgiler gönderirim.

Sevgi Pıtırcığınız
^_^

15 yorum :

  1. Anonymous3/7/09 23:58

    aldiklarinizi gule gule kullanın.bahsettiginiz goz kremini kirpiklere mi surmek gerekiyor uzatması icin ve inglotta sadece farlar mi indirimde bilgi verebilirseniz cok sevinirim.
    hoscakalın.
    yasemin

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Yasemin,

    Inglot'ta free system farlarda uzun süredir %50 indirim vardı. Diğer kampanyalar ve indirimler için yanlış bilgi vermemek adına mağazaya gitmenizi öneririm.

    Göz kremi, göz çevresi için. Kirpiklere bir etkisi olduğu söylenmiyor. Yalnızca duyduğum bir şeyi paylaştım ama sonuçları hakkında hiçbir fikrim yok. Bugün ilk defa kullandım, uzun vadede sonuçları paylaşırım.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan aldıklarını tatlım.ben de inglot paletimden pek bi memnunum gözümden sakınır oldum kendisini valla:)nyse asıl konumuza dönersek göz çevresi hakkında bişiler dicektim.şimdik bnm yaş 20 ama malum makyaj yaptgm için göz çvresine başladım bi kaç ay önce neutrogena kullanıorum su an baya da memnunum morluğum falan yoktu zaten ama daha bi aydınlattı sanki gözümn altını.bu body shop nasıl peki canım bnm ii nemlendirio mu cabuk emilio mu bi de indirimdeyken ben de deniyim diorum.amannnn yine çenem açılmş kusura bakma:)

    YanıtlaSil
  4. Sochic canım = )

    İtiraf ediyorum bu benim ilk göz çevresi kremim ve dün ilk defa kullandım. Çabuk emiliyor. Etkilerini yazabilmem için bir süre daha kullanmam gerekiyor, ilk günden bir şey demek doğru olmaz.

    YanıtlaSil
  5. anladım tatlım body shopun e vitaminli kreminin methini cok duymştum ama bunu ilk defa gördüm bakalım sen de bi kullan da aldgnı yorumları yazarsın bekliorum tatlım:)

    YanıtlaSil
  6. Hacercim,güle güle kullan canım cicilerini.O kare farın numarasını yazar mısın?MAC Pollinatore benzettim.Ona 33 lira bayılmam 5.5 liraya bu varken.:))

    YanıtlaSil
  7. Sağol canım. Farın numarası : 850S3 - III ROW P 7

    YanıtlaSil
  8. Tamam canım not aldım,teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım! bigün body shop yada ingolotta karsılasırsak cünkü bende forum bornovadan alısveris yapmayı seviyorum yüzünü videolardan biliyorum artık dicem hacercim blogdan =)

    YanıtlaSil
  10. Ah İdilcimm keşke öyle bir şey olsa ne kadar sevinirim = )

    Teşekkürler, daha cicileri senin olsun = )

    YanıtlaSil
  11. Anonymous20/8/09 02:09

    canım ben braest cicilerin çok güzel aynı zamanda hayırlı olsun herşey gönlünce olsun takipcinim öptüm almagestercim seni de kocaman öpüyorum seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  12. kremin tam ismini yazabilirmisiniz lütfen..?
    buarada ben de sürekli forumdayım, belki karşılaşırız;)
    sevgiler
    merve

    YanıtlaSil
  13. Bu C vitaminli göz kremini hala kullanıyo musun canım, nemlendirmesi nasıl ve memnun kaldın mı :)

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkürler kızlar.

    Body Shop'un C Vitaminli göz kremini hala kullanıyorum ve nemlendiriciliği gayet iyi. Benim cildime çok iyi geldi, size de öneririm.

    YanıtlaSil
  15. GÜLE GÜLE KULLAN CİCİLERİNİ HEMŞERİM:)FORM BORNOVA YI ÇOK SEVİYORUM AMA EPEYDİR GİDEMDEDİM ORADA GEZMEK ÇOK HOŞUMA GİDİYOR...SEVGİYLE KAL HEMŞERİ OLMAMIZ DAHADA GÜZEL HOŞÇAKAL:))

    YanıtlaSil