8.07.2009

Mavi mavi masmaviii ...

ÜrüSelam sevgili okuyucular...
Uzun süredir blogumu ve sizleri ihmal ediyorum farkındayım ama gerçekten tek kelime bile yazasım yok... Beni affedin lütfen.

Öncelikle blogumu takip eden herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Sizlerden çok şey öğreniyor ve gün geçtikçe kendimi geliştiriyorum. İyi ki varsınız ^^,

Dün ufak bir alışveriş yaptım. Egert Spirulina aldım. Bende 1 senedir B12 eksikliği olduğundan, kendimce doğal takviyeler bulmaya çalışıyorum ve son denediğim ürün de bu oldu. Spirulina, doğal yeşil yosundan üretilen bir ürün. Egert, Ege Üniversitesi'nin kendi üretimi. Aranızda bu üründen kullanan olduysa lütfen yorumlarınız ile tecrübelerinizi paylaşın. Ürünü kullananların ciltlerinde, saç ve tırnaklarında ve kilolarında olumlu sonuçlar aldıklarını okudukça daha da bir hevesle aldım bu ürünü. Umuyorum ki ben de güzel sonuçları paylaşırım. 23 TL karşılığında bu doğal ürüne sahip olabilirsiniz. İçinde 85 tablet var. Sanıyorum bana 2 aydan fazla gider çünkü günde 2 tablet, yemeklerden yaklaşık yarım saat önce kullanıyorum.



Gördüğünüz gibi, bu ürünün yanında bir adet de far bulunmakta. Aslında aklımda far almak gibi bir şey yoktu. Ancak aldığım başka bir ürünü değiştirdiğim ve mağaza fiyat farkı ödemediği için bunu almak zorunda kaldım. Kendisi Flormar True Color tekli far. 3,5 TL karşılığında satılıyor ve rengi çok güzel. Kullanmayacağımı bile bile aldım, birisine hediye gider sanırım ^_^

Eee bu kadar mavi tonlarda farım olduğuna göre bari makyaj dışında da bir işe yarasınlar dedim ve sizler için ufak çaplı bir karşılaştırma postu hazırlamaya karar verdim. Şunu çok iyi anladım ki bu tür postlar için fotoğraflar gündüz çekilmeli. Aksi takdirde insan deli oluyor bir türlü gerçeğe yakın fotoğraflar çekemediği için. İlk denememin tecrübesizliğini bahane ederek affınıza sığınıyor ve fotoğraflara başlıyorum...

Karşılaştıracağımız ürünler :

1)Flormar True Color Tekli Far




2) Manhattan Perfect Eyes 3'lü Far




3) Inglot far paletindeki 774S2 kodlu koyu mavi ve 484 kodlu açık mavi farlar




Önce farların parmağımdaki görüntüleri ile kıyaslamaya başlayalım. Her bir far üzerinde markası ve kodları yazmakta. Fotoğrafların büyük hallerini görmek için üzerlerine tıklayabilirsiniz.




Diğer fotoğraflarımız ise farların koluma sürülmüş halleri. 1. fotoğraf flaşsız, 2.si ise flaşlı çekimdir.






Sonuç olarak kıyaslamaya başlarsak kesinlikle şunu söyleyebilirim ki Manhattan gerek cansız rengi, gerekse dayanıksızlığı ile sınıfta kaldı. Hafif ve parlak makyajlar için Manhattan birebir.

Yeni aldığım Flormar True Color tekli far, son zamanlardaki Flormar sempatimi biraz daha arttırdı. Gerek renginin canlılığı, tonunun güzelliği, parlaklığı, kolay sürülüşü ve yumuşaklığı; gerekse fiyatının ucuzluğu ile Flormar gönlümü fethetmeyi başardı.

Ben bir Inglot aşığıyım bunu artık herkes biliyor. Elimden ve cebimden gelse büyün mağazayı satın alırım ^^, Karşılaştırmada olan her iki tondaki mavi farı da çok severek kullanıyorum. Tonlar muhteşem, sürüş çok kolay, kalıcılığı uzun süreli ve fiyat olarak da kalitesinin yanında hiçbir şey ödemiyorsunuz sayılır.

Flormar her ne kadar benim için Inglot'un yerini alamayacak olsa da, sanıyorum yavaş yavaş beni kendine çekmeye başlıyor...

Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Sevgiler,
Hacer

8 yorum :

  1. güle güle kullan canım:) yalnız flormar ile inglot 484 ne kadar birbirine benziyormuş rengine de bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Flormar gerçekten süper,yoğun pigmentliymiş,
    renk de harika,bence hediye etme güzel bir göz makyajı yap bu farla;siyah eyelinerlı falan:))

    YanıtlaSil
  3. hacercim ya bu arada aklıma takıldı kk'da konunu gördüm hayırdır kim küstürdü seni:(

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş bence flormar, ben de bunu siyah bazın üstüne düşündüm, sanki çok güzel ışıldar bu renk :)

    YanıtlaSil
  5. Roxelanne, Ebvata, Marjo çok teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hacerımm nasılsın fıstıgımm en son kk ekledıgın smoken eyes makyajını buraya eklemmemıssın ekle beklıyorum fıstık bak burdan takıp edıcem senın ıcın uye oldum :))

    YanıtlaSil
  7. İSTE YAAAAAAAAAA BEN YORUMUMU YAZDIM O MAKYAJI EKLE DEDIM ARADAN KISA BI ZMN GECITI EKLEDIN HACERCIM HAZIRLIYOMUSSUN DEMEK O ANDA TESKKURLER PAYLASIMLARIN ICIN HARIKAO LMUS GERCEKTEN SIYAH YAKISMISS BENIMDE GOZLERIM SENINKI LERLE AYNI RENKLDE KAHVE GOZE YAKISIYO HERSEY YA HER RENK DYIM SAHA DOGRU OLUR :d OZELLILE SIYAH HASTASI OLDUM SN ZAMNALRDA

    YanıtlaSil
  8. ebişim bebişim sabırsız hatunum benim = )
    evet sen yazarken ben videosunu hazırlamakla meşguldüm

    sana da koyu renkler çok yakışıyor tatlım takip ediyorum makyajlarını

    teşekkürler mckk

    YanıtlaSil