1.07.2009

Yeşil gece makyajı örneği




8 yorum :

  1. ooo canım video tarzı değişmiş pek de güsel olmuşşş:)makyajına da bayıldım bu tonlara sana gidiyo yeşiller kahveler,bu arada rimelin ne kadar güselmiş memnunsundur herhalde.devamını bekliyoruz videoların tatlım smokey bişi bekliorum senden siyahlar griler falan:)

    YanıtlaSil
  2. evet evet bende böyle lacivert-siyah dumanlı böyle ama cok da abartılı olmadan günlük kullanılabilecek birseyler bekliyorum=)ben herseyi bekliyorum zaten senden cok begeniyorum=)

    YanıtlaSil
  3. sochic teşekkür ederim canım, video böyle hem daha kolay hazırlanıyor, hem de yüklenmesi çok kısa sürüyor. sanırım bundan sonraki videolarım bu şekilde olacak. smokey isteğini yazdım bir kenara = )

    idilcim teşekkür ederimm beğenmene çok sevindim gerçekten, dediğim gibi smokey aklımda, her an yapabilirim = )

    YanıtlaSil
  4. Anonymous4/7/09 13:31

    canım benim çok tşkler zahmet werdik tekrardan tşkler tatlımm ZEYNEP

    YanıtlaSil
  5. Zeynep önemli olan senin beğenmendi. Zahmet ne demek. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Maybelline'den yeşil ve kahve tekli far almıştım bu makyajını görünce hemen denemeye karar verdim bu makyajı :D böyle toprak tonlarında renkler sana çok yakışıyor eline sağlık Hacer::)

    YanıtlaSil
  7. flormar 85 numaralı allıgıda aldım sende gorunce cok hosuma gımtıstı gercekten cok guzelmıs tenımın rengınede cok uydu.urunlerde yardımcın oldugun ıcın cok sagol boyle sen urunlerı gosterdıkce canım cekıyo yakında batıcam:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil