16.08.2012

Bobbi Brown Plum Rose Ruj

     ELCA Company Store ganimetlerimden birisi de uzun süredir denemek istediğim Bobbi Brown ruj ailesinden bir üye, 10 numara Plum Rose oldu. İyi ki de oldu...

     High-end markalardan en kalitesiz markalara kadar pek çok ruj denedim. Ama bu ruj kadar mükemmelini görmedim ! 

     Aslında Bobbi Brown ile tanışmak için pek çok fırsatım oldu ama değerlendiremedim. Şimdi hayıflanıyorum... Şubat ayında son Dubai ziyaretimde Bobbi Brown mağazasına girip, şöyle bir ürünlere göz atıp, "Amaan ne varmış bu kadar abartacak, hiç de güzel ürünler yok!" diye çamur attığım Bayan Brown'dan kamuoyu önünde özür diliyorum = )

     Şaka bir yana, rengini beğenip, almış olmak için aldığım bir rujun bu kadar başarılı çıkması beni şaşırttı doğrusu. Şu an makyaj çantamdaki tüm rujları Bobbi Brown rujlar ile değiştirmek istiyorum. O derece beğendim...





     Rich Color 10 numara - Plum Rose rengini aldım. Tam sonbahar/kış makyajlarında kullanılacak, gül kurusu, harika bir renk !


    


     Bu ruju neden bu kadar övdün, anlat bakalım diyenler için ;
  • Öncelikle ürünün SPF 12 faktör ile dudakları güneşin zararlı ışınlarından koruması büyük artı.
  • Ruj dudakları nemlendiriyor. Bu da ikinci büyük artı.
  • Rujun sürümü inanılmaz kolay ! Dudaklarınıza sürdüğünüz anda hemen kayıyor. Sanki lipbalm sürermiş gibi rahat...
  • Pigmentasyonu muhteşem. Bu kadar kolay sürülen, bu kadar da güzel renk veren bir ruj rüya gibi. Tek hamle ile dudaklarınıza çok yoğun renk veren bir ruj bu.
  • Sürüm kolay, renk yoğun, daha da güzeli rujun yapısı. Sürdükten sonra dudaklarım kadife gibi yumuşacık oldu.
  • Rujun yapısının kalınlığı/inceliği sizin için ne derece önemli bilmem ama benim için çok önemli. Sonuçta ruju dudaklarımı boyamak için sürüyorsam, renk vermeli, bazı kusurları kamufle etmeli. Bu ruj kalın ama doğal bir yapıya sahip. Dudaklarımı yoğun şekilde kapattı, renk verdi ama rahatsız edici bir görünüme neden olmadı.
  • Kalıcılık konusunda yorum yapamıyorum, çünkü henüz test etme fırsatım olmadı.
  • Sonuca bağlamam gerekirse, Bobbi Brown rujum ile aşk yaşıyorum ! Diğer renkleri almak için de hazırım. 
     ELCA'ya gidip, bu rujlardan görüp, bana haber vermezseniz çok ayıp edersiniz = )
 

8 yorum :

  1. Biraz tuzlular ama YSL rouge volupte perle serisi de inanılmaz bence :) hatta kendine has bir kokusu var, "lüks" kokuyor resmen :))

    YanıtlaSil
  2. Bobbi Brown'un ilk çıkarttığı makyaj malzemesi rujmuş bir ruj serisi çıkartıp adını duyurmuş
    bence krem farlarınıda dene abartısız söylüyorum üstüne krem far çıkartan yok henüz özellikle metalik olanlar mıhlanıp kalıyorlar resmen

    YanıtlaSil
  3. Arkadaslar nerden bulabilirim ben bu ELCA yi,biri de soylesin lutfen.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaslar nereden bulabilirim ben ELCA yi,nerelerde satiliyo soylerseniz cok memnun olucam almak istiyorum,uzun zamandir guzel bi ruj ariyorum.

    YanıtlaSil
  5. Denizcim Elca, Mac, Bobbi Brown, Clinique gibi markaların seri sonu ya da koleksiyon ürünlerini satan bir mağaza. Yeri İstanbul Ayazağa'da. Hafta sonları kapalı, hafta içi 9-6 arası açık. Malesef her zaman gittiğinizde istediğniz ürünü bulamıyorsunuz, kalmayabiliyor.

    YanıtlaSil
  6. Bobbi Brown'un ürünlerini almak isteyenler Kanyon'daki Harvey Nichols, Cevahir'de Debenhams ve İstinye Park Boyner ile Marmara Forum Boyner'e bakabilir bu arada. Benim bildiklerim bunlar sadece ama yardımcı olur umarım. :)

    YanıtlaSil
  7. Cok tesekkur ederim bilgileriniz icin:)

    YanıtlaSil
  8. Cok tesekkur ederim kizlar:))

    YanıtlaSil