15.08.2012

MAC Cut A Caper Ruj

     MAC'in her koleksiyona girişinde çok sevilen ve Heavenly Creature koleksiyonunda yeniden satışa sunulan Cut a Caper rujun cazibesine ben de kapılıp aldım. Pembe tonlarında nude renkte olduğu için joker bir ruj olur diye düşündüm.




     Ancak ruju sürdükten sonra "fazla" nude olduğunu gördüm. Rengi varla yok arası. Sevsem mi sevmesem mi emin olamadım. Sanırım bu ruju koyu göz makyajları ile kullanacağım. Yapısının çok ince olması nedeniyle de aşağıda görebileceğiniz gibi yapısı çizgili olan dudaklarımın her bir çizgisini doldurdu. Ortaya çıkan görüntüyü pek sevmedim.



     Rujun içindekiler de şu şekilde ;


     Eğer hala MAC mağazalarında bu ruju bulup, almayı planlayanlar varsa yorumum şöyle olacak... 
  • Olmazsa olmaz bir ruj değil. Ancak biliyorum ki aranızda açık renk ya da belli olmayan bir ruj arayışında olanlar da var. Özellikle de tesettürlü okuyucularımın böyle bir tercihi olabiliyor. İşte doğal, belli olmayan bir ruj arıyorsanız bu tam size göre bir ürün.
  • Rujun rengini görüp de "Aaa ne güzelmiş, dudakta da çok güzel durur." diye aldanmayın, benim gibi ruju denemeden sakın almayın. Yapısı gereği çok renk vermeyen, ince bir katman halinde dudakta kalan bir ruj.
  • Koyu renk göz makyajları için nude bir ruj arıyorsanız ya da her sezonun trendi doğal, belli olmayan makyajlarda kullanmak üzere bir ruj arayışındaysanız bu ruju kesinlikle denemeniz gerekiyor.
  • Rujun yapısı mat değil, parlak. Bu nedenle dudağa güzel bir ışıltı, canlılık veriyor.
  • Aldığıma pişman mıyım? Emin değilim... Yeniden alır mıyım? Sanmıyorum.

5 yorum :

  1. Bak simdi ya ben de denemeden esime siparis verecektim: (( tekrar dusunmek lazım...

    YanıtlaSil
  2. Ama bu ruj cok guzel gorunuyor yaa...
    Whiteperla
    Www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. yüz ifadenizde de var o memnuniyetsizlik

    YanıtlaSil
  4. Bu seride başka renkler kullandım.Günlük kullanım için evet olabilir ama dediğin gibi vazgeçilmez bir ruj değil.

    http://handeyuzel.blogspot.com/

    bloguma da beklerim ayrıca :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. kullanmayacaksaniz alabilirim:) anneme en cok yakisan ruj bu baya onceki bi koleksiyonda gorup almisti, neredeyse bitti, simdi nereden bulucam diyodu:)

    YanıtlaSil