11.08.2012

Güneş Kremleri %20 İndirimde

     Yazın ve güneşin en hararetli zamanları nasıl geçiyor kızlar ?
     Ben Ramazan'dan dolayı bu yazı yalnızca 4 günü deniz-güneş-kum üçlüsü ile geçirebildim. Bu yüzden süt beyaz geziyorum = ) Ancak aranızda tatil yapanlar, güneş kremi almayı düşünenler vardır diye bir indirim haberini paylaşmak istedim. 


     15 Eylül 2012'ye kadar Debenhams mağazasında tüm güneş kremleri %20'ye varan indirimler ile satılıyor. Debenhams, İstanbul Cevahir AVM alt katında yer alıyor. Keşke daha fazla mağaza açsalar! Hele de mağazacılık konusunda üvey evlat muamelesi gören İzmir'e... 

     Yaz bitiyor diye güneş kremlerini rafa kaldırmak olmaz. Yaz-kış cildi güneşin zararlı etkilerinden koruyucu bir güneş kremi kullanmak, nemlendirici kullanmaktan daha önemli...

     Hazır konu açılmışken, yüzünüz için hangi güneş kremlerini kullanıyorsunuz? Cilt tipinize göre belirtirseniz, birbirimize fikir vermiş oluruz.

  

9 yorum :

  1. Cildim kuru ve hassas. Bu aralar hiç bir şey kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Karma benimki clinique bb krem kullandim bir yaz denize gittigimde ise clinique 50faktor gunes kremi kullandim ama antalya gunesinde kararmaktan kurtulamadim:))

    YanıtlaSil
  3. benim cilt tipim lekeye meyilli bu yıl Daylong Actinica ve Daylong Ultra Stick kullanıyorum. Geçen yıl da solante tıbbi seriden pigmenta kullanmıştım. her iki üründen de memnun kaldım.
    http://kelebek116.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Eee tabii yaz bitiyo her şey indirimdedir =) ...

    YanıtlaSil
  5. hacer 1 nisan şakası yaptığın gelin makyajındaki rujun markası ve rengini söyler misin lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız, Chanel'di ama yanımda olmadığı için numarasını yazamıyorum şu an :(

      Sil
  6. Babe' ninkini kullanıyorum dermatolog önermişti ama ben hiç memnun kalmadım çok yoğun bir krem;
    sürmek ve yaymak çok zor oluyor

    YanıtlaSil
  7. Hamilton kullanıyorum ama hala aradığımı bulamadım.ama kullanmaya devam ediyorum içeriğinde çok az madde var ama koruyuculuğu yüksek.kışın peeling yaptırdığımdan mütevellit sürekli güneş kremi kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  8. benim hassas bir cildim var ve doktorumun önerdiği bionike ürünleri ile beraber güneş kremini de kullanıyorum. birazcık çillerim var ve yazın hem belirginleşir hemde birazcık artardı. şu an hem hafifledi(güneşte kaldığımda bile) hemde azaldı ben şoklardayım :)

    YanıtlaSil