1.08.2012

Kaşlarımızı Kalınlaştıralım mı ?

     Birkaç gün önce Instagram'da kaşlarımı kalınlaştırmak istediğimden bahsetmiştim. Kaşlarım çok şükür zaten gür ama son zamanlarda şeklini iyice bozdum ve düzeltmek istiyorum. Bu akşam da kaşlarım için ara ara kullandığım bir karışım hazırladım. Sizinle de paylaşmak istedim.


     Malum yaz tatilindeyim, Ramazan da gelmişken evden pek çıkmıyorum. Fırsat bu fırsat, kaşlarımı almak zorunda değilim, zamanım da var dedim ve bu akşam karışımı uyguladım. Aslında bu karışım şöyle ortaya çıktı;


     Belçika'da yaşarken çok sağlıksız besleniyordum. Bunun sonucu olarak çok kilo aldım ve Türkiye'ye döndüğümde vitamin eksikliğinden saçlarım fena halde dökülmeye başladı. Saçlarım avuç avuç dökülüyor, uzamıyor ve gittikçe cansızlaşıyordu. İnternetten yaptığım araştırma sonuçlarından bu tarife ulaştım ve yine bir yaz tatilinde yaklaşık 1 ay kadar günaşırı saç diplerime bu karışımdan uyguladım. Sonuç muazzam oldu, saçlarım yeniden bebek saçı gibi çıkmaya, gürleşmeye ve canlanmaya başladı. Tek dezavantajı ise saçlarıma sinen ve sıcak (su / maşa / fön) uygulandığında ortaya çıkan sarımsak kokusu oldu. Öyle ki 2 yıl sonra saçıma fön çeken bir kuaför, saçıma sarımsak sürüp sürmediğimi sormuştu = )


     Karışım için gereken malzemeler ;
  • 1 diş sarımsak
  • Saf zeytinyağı
  • Tuz
  • Tahta tokmak
 


     1. Öncelikle bir kabın içine sarımsağı ince ince doğruyoruz.




    2. Sonra üzerine bir çay kaşığı kadar tuz ilave ediyoruz. 
     Tuzun etkisi, cildi ölü derilerden arındırması, onarım gücünü arttırması, kan dolaşımını hızlandırması ve cildi yumuşak hale getirmesi. Kısaca peeling yapıyor diyebiliriz.




     3. Sonra tahta tokmak yardımı ile tuz eklediğimiz 
sarımsakları eziyoruz / dövüyoruz. 
     Tahta tokmak kullanmak önemli, çünkü metal tokmak kullanmak doğallığı ve sarımsağın etkisini azaltıyor.




     4. Daha sonrasında sarımsağa macun kıvamına gelecek 
kadar saf zeytinyağı ekliyoruz.
     Göz kararı diyelim, cıvık olmaması önemli. Zeytinyağı da cildi nemlendiriyor, yumuşatıyor ve besliyor.
     
5. Tuz, sarımsak ve zeytinyağı karışımını karıştırarak 
macun kıvamında bir sonuç elde ediyoruz.


     6. Sonra bu karışımı kaşlarımızın 
istediğimiz bölgesine uyguluyoruz. 
     Ben hali hazırda var olan kaşlarımın da güçlenmesini ve sıklaşmasını istediğim için onların da üstüne uyguladım. Yavaş yavaş ve küçük miktarlarla uygularsanız iyi olur, çünkü bu çok etkili bir karışım. Kirpiklerinize kadar kaşınız çıksın istemezsiniz sanırım = ) 

     Bu şekilde ben yaklaşık 10 dakika bekliyorum. Sonrasında bir peçete yardımı ile kaşımdaki karışımı alıyorum ve kaşlarımı zeytinyağlı sabun ile yıkıyorum.



Bu bakış ise işin püf noktası =P


     Şaka bir yana dikkat etmeniz gereken noktalar şöyle ;
  • Bu kürü sakın kirpikleriniz için denemeyin. Sarımsak çok yoğun bir bitki olduğu için gözlerinizi tahmin edemeyeceğiniz kadar çok yakıyor.
  • Eğer kaşınızda kel noktalar varsa, o bölgeyi diş fırçası gibi çok sert olmayan bir cisim ile fırçalayıp, deriyi biraz tahriş ettikten sonra bu karışımı uygularsanız daha etkili sonuç alırsınız.
  • Bu karışımı uyguladığınızda bir miktar yanma, kızarma hissedebilirsiniz. Eğer cildiniz daha büyük tepkiler verirse lütfen tekrar denemeyin, daha uzun süre cildinizde tutmayın.
  • Evli bayanlar, bu karışımı eşiniz iş gezisindeyken, tatildeyken, kısacası sizden birkaç gün uzaktayken uygulamanız önerilir = )
  • En önemli püf noktası ise sarımsak kokusunu nasıl yok edeceğiniz. Karışımı peçete ile silip zeytinyağlı sabun ile kaşlarımı yıkadığımdan bahsetmiştim. Sonrasında elinizi suyun altına tutun, bir miktar nemli kalmasını sağlayın. Elinize çok aşırı olmamak kaydı ile tuz dökün ve elinizin nemi ile tuzun da nemlenmesini sağlayın. Tuz suda erimesin, nemlensin yeterli. Bu nemlenmiş tuz ile kaşlarınızı ovalarsanız, kaşlarınıza sinmiş olan sarımsak kokusunu yok edeceksiniz. Ardından tekrar zeytinyağlı sabun ile yıkayıp, sonrasında nemlendirici bir ürünü kaşlarınıza sürdüğünüz zaman bakımımız tamamlanmış demektir.
  • Kaşlarınızın temizliği sırasında soğuk suyu tercih etmeniz daha olumlu sonuç verecektir. Tıpkı saçları soğuk su ile yıkamanın sağlıklı saçlar için çok önemli olması gibi...
  • Kaş bakımı için tatlı badem yağı, hint yağı, çam terebentini gibi doğal yağları da kullanabilirsiniz.

    
 Kimler benimle kaşlarını kalınlaştırmaya başlıyor ?
Belki öncesi / sonrası yaparız = )

60 yorum :

  1. pudra_Sekeri1/8/12 00:05

    senin kaşların zaten gür ve güzel ve şekilli, gerçekten gerek var mı bunlara bilemedim...

    YanıtlaSil
  2. beeen dun basladım sarımsagı ıkıye bolup surdum benım derdım gurlesme degıl aslında kaslarım cok kısaa hıc kas olmayan yerde cıksın ıstıyorum ıse yararmı acaaba ??

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu saçıma yapsam olur mu yani?

    YanıtlaSil
  4. @pudra_Sekeri şeklini gerçekten çok bozdum. Toparlamak için ihtiyacım vardı emin ol = )

    @cukulata.alba doktor değilim bunu bilemem ama denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum.

    @noraashira kokusunu göze alıyorsan neden olmasın = )

    YanıtlaSil
  5. Saclarım çok zayıf ve ne yaptıysam bi çare bulamadım, denemeye değer, ne kadar tutmaalıyım saçımda?

    YanıtlaSil
  6. @noraashira ben oldukça fazla hazırlaadım bu karışımdan bir kavanozda muhafaza edip, kullanacağım kadarını aldım. Böylece her seferinde hazırlama zahmeti ile uğraşmadım. Yaklaşık 1 yemek kaşığı kadar karışımı saç diplerime masaj yaparak yedirdim, sonra saçlarımı streç ile sardım ve yarım saat kadar bekledim. Sonra soğuğa yakın su ve zeytinyağlı sabun ile yıkadım. Bekleme süresi senin tercihine kalmış. Umuyorum etkili olur.

    YanıtlaSil
  7. ben ben benn ! kesinlikle senle birlikte başlıyorum, yazın çok işime yarıycak emeğine sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. kokuyu gidermek için metal bir objeyi: (ben genelde elimdeki kokuyu çıkarmak içiin el rendesini kullanıyorum) elimi ona sürtüyorum ve anında koku gidiyor kaş içinde bir kaşığın arkası kullanılabilir bence sürünce hiç bir koku kalmayacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  9. kokusu buraya kadar geldi :) malesef katlanabileceğim tarz bir koku değil, yoksa kesin denerdim

    YanıtlaSil
  10. ben üniversitedeyken denedim işe yaramıştı azıcık..ancak arkadaşım 1 hafta evden çıkamadı!!! kaşlarının içi ve çevresinddeki derisi yanmıştı!!! BENCE BU DENENMEMESİ GEREKEN BİR YÖNTEM!!!

    YanıtlaSil
  11. ben hemen yaptımm bile;) bi süredir ben de düşünüyordum, bu ara biraz şeklini bozdum sanırım kaşlarımın. üstelik 3 ay sonra düğünüm var! Bu kürü uyguladım, kalınlaştırmaya ben de başlıyorum:) peki fazlası tahrişe neden olabileceği için ne kdr sıklıkla yapabiliriz bu bakımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok dogru bir karar verdiniz sonucuuna seviniceksiniz ama duzenli kullanmanizi tavsiye ederim ozellikle yatmadan hemen once yaparsanin uyku aninda cilt kendini yeniliyor

      Sil
  12. ayyy sarımsak ennnn nefret ettiğim şey :(( yani iki tel kaşım kalsa gene de süremem yani :) ben hint yağı denemiştim ama pek faydasını göremedim,alnım sivilcelenmeye başlayınca boşverdim :)

    YanıtlaSil
  13. @BuseYavuz, Süpersin ! Sevgiler :)

    @sominno, Bunun balık kokusu için etkili olduğunu biliyordum. Demek sarımsak kokusuna da iyi geliyor. Teşekkürler paylaştığın için :)

    @ElanorTiwele, Maalesef buram buram kokuyor :)

    @MODAVESAİRE, Yukarıda da bahsettiğim gibi kişi kendi vücudunu herkesten daha iyi bilir. Hassas, ince bir yüz derisi varsa böyle bir şey denememeli. Ben bu uyarıyı yaptıktan sonra, hassas ciltli biri denerse kendi hatası olur. Arkadaşın için çok üzüldüm :(

    @şapkalı mantar, Ben bu karışımı yılda 2-3 kez anca yapıyorum. Bazen yemek yaparken sarımsak doğradıysam elimde kalan yağını kaşlarıma sürerim. Çok sıklıkla kullanmadığım bir karışım yani. Bana sorarsan hele de düğün öncesi bir uygulama yeterli. Kaşların çıkmasını sağlıyor ama sonra o çıkan kaşları almak da eziyet olabiliyor :) Bakım için yağlara yönelmeni öneririm. Şimdiden mutluluklar :)

    @lâl, yağları çok az miktarda ve sulandırarak kullanmak lazım. Yoksa söz ettiğin gibi yağlanmaya neden olabiliyorlar = )

    YanıtlaSil
  14. Ben de seninleyim :)

    Ne zamandır kaşlarım biraz daha kalınlaşsın istiyorum; ama piyasadaki "kaş gürleştirici ürünlerin" fahiş fiyatları nedeniyle cesaret edemiyorum.

    Ciltte tahrişle ilgili olarak, dirseğin iç kısmında önceden denemek aslında fikir verebilir. Orası vücudun en hassas bölgelerindenmiş...

    Tarif için çok teşekkürler, sevgiler. Başak

    YanıtlaSil
  15. Sarımsak güzel ve faydalı da işte şu kokusu da olmasa dediğin gibi siniyor ve bir süre gizleniyor sonra sıcak su da falan kendini ortaya bırakıyor :)
    Bu arada bana da beklerim.
    http://locosmetico.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. ay ilk defa duydum sulandırıldığını :)teşekkür ederim. tabi tekrar cesaret eder miyim bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  17. hemen eslik ediyorum..
    ben bundan 4 sene önce tamamen kaşsızdım resmen o kadar az seyrek ve kısa kaşlarım vardı ki flaslı fotolarda görünmüyordu dusun. sonra inanılmaz kafaya taktım-iyikide takmışım. badem yagı falan işe yaramadı 2 sene kadar denedim .sonra sarımsagı kesfettim gercekten uzun ve belli kaslarım oldu. çok değil ama enazndan yok değildi.üzerine kas makyajı yapmayı öğrenip aldırınca şekilli kaşlarım oldu. insanlar 2 senede evrim gecirdğimi yuzumun değiştigni soyluyor. tek sebebi kaşlarım bundan eminim. kaş öneml. her daim calısmaya devam,bide senin yolu deneyelm bakalım hergun,üstünede am terebentin :)

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar sıklıkta bu karışımı uygulayacaksın? Kaşlarım bu ara çok döküldü, ben de başlasam güzel olacak (:

    YanıtlaSil
  19. yazıyı görünce doa'dan aldığım sarımsak yağlı sabunumu hatırladım ve kullanmaya başladım saçlarım feci durumda ama bu sabun çok kurutuyordu sadece diplere uyguladım. kaşlar için de belki çok yoğun etki istemeyenler düşünebilir.
    ayrıca direk sarımsak uygulaması yani sarımsağı ortadan kesip masaj yaparak uygulamayı da duymuştum. bir de beş tane sarımsağı ezip şampuana ekleme durumu var bunu bir erkekten duydum koku olmadığını söylemişti..

    YanıtlaSil
  20. ben de başladım bugün denemeye ama sarımsak içinde oluyor metal ellerimi hep metalle temizliyorum çok etkili oluyor hatta hiç koku kalmıyor:)

    YanıtlaSil
  21. merhaba kızlar, ben de hemen denedim ne olur ne olmaz diye tek kaşıma sürdüm. evde saf zeytinyağı olmadığı için sarımsak ve tuz kullandım. kaşım acayip derecede yandığı için bir dk sonra korkup yıkadım. akşam tekrar deneyeceğim daha çok tutmaya çalışacağım bakalım.

    YanıtlaSil
  22. Benimde kaslarimda cok miktarda dökülme oldu...sonra bende senin bu kürüne benzer bir kür uyguladim,ezilmis sarimsak ve zentinyagini karistirip kaslarima her gün sürdüm.Benimkinde sadece tuz eksikti yani:)Ben faydasini gördüm,dökülme azaldi ayni zamandada dökülenler yerine cikmaya basladi.Yalniz benim tek sorunum kaslarimda egzama var.Yani kaslarimda stresten yediklerimden vs. bazen cok kizarip pullanma problemi yasiyorum,bu sebeplede dökülme problemini yasiyorum zaten:(Egzama problemi olanlarin daha dikkatli kullanmasini öneririm cünkü sarimsak cildi kurutup pullanmaya ve kasintiya sebep olabiliyor.

    YanıtlaSil
  23. BU PAYLAŞIM İÇİN SAĞOL ÇOK GEREKİYORDU.

    YanıtlaSil
  24. denemeye deger....

    YanıtlaSil
  25. Dün akşam denedim bu karışımı. Garanti olsun diye önce dirseğimin iç kısmına sürdüm. Herhangi bir yanma/kızarma olmayınca kaşlarıma da uyguladım. 10 dk beklettim, hiç sorun olma (yanma/kızarma gibi).

    Sonra da tuz yöntemiyle kokuyu tamamen giderdim. Koku konusunda çok hassas olan oğlum ve kocam bile sarımsaklı bir kür uyguladığımı anlamadılar :)

    Şimdi heyecanla sonucu bekliyorum. Teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. 2 gündür bende deniyorum, blogumda da paylaştım hatta.Bunu hergün uygulamamın bir zararı yok değil mi ? Birde ben ben koku geçsin diye limon kabuguyla hafifce ovdum biraz yandı ama 0 koku :)

    YanıtlaSil
  27. Aslında benimde kaşlarım için bu tarz bir şeye ihtiyacım var ama imkanı yok denemem bunuuuu. Ben normalde sarmısağı elime almam. Eldivensiz doğramam elimden bile çıkmıyor kokusu diye. İmkanı yok saçıma, kaşıma süremem, allah korusun :)

    YanıtlaSil
  28. Kas doken bi sey varsa onu da yazarmisin mumkunsee :)

    YanıtlaSil
  29. İlginç bir yöntem, denemekte fayda var:)
    http://www.coloronproturkiye.com/

    YanıtlaSil
  30. Harika bir yöntem! Kesinlikle işe yarıyor.

    YanıtlaSil
  31. hacer merhaba, bu küre başlayalı 1 ay olmuş sanırım, nedir son durum paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
  32. merhaba,
    benim kaslarim 7yil önce bir göz hastaligindan dolayi döküldü.önce kirpiklerim sonra kaslarim döküldü.kirpikler tekrar uzamaya baslarken, kaslrim birdaha uzamadi.bu durum beni asiri derecede rahatsiz ediyor.daha önce kasslarim cok gürdü.
    yaklasik 4 hafta önce bende sarmsak kaslarima sürmeye basladim,ve cok kisa zamanda etkisinide gördüm.bir hafta kulanistan sonra kaslarim baya gürlesmisti.artik devamli yapamiyorum,cünkü asiri kizarariyor,ve pulaniyor.sonra cikan kaslar tekrar döküüyor.bu duruma cok üzülüyorum.kizariklar 2 gün sora geciyor,normale dönüyor.biraz cahresiz kaldim.kizariklari azaltmak icin neyapabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  33. gecen kaşlarımı alırken çok incelltiğimi farkettm yazın okudugum bu yazın aklıma gelmişti o zmn caliştigim için yapamamıstım kokusundan korktugum için bu sefer bi şanş vermeliyim belki işe yarar die düşündüm ilk kürü yaptım 15 dk falan beklettm sorun cıkmadan yıkadım 3 gün sonra tekrrdan hazrladım karısımı yüzüm insanlıktan cıktı resmen annem sıfatın değişti kızm dedi bi elimde buz bi elimde dergi sürekli rüzgar yapıosun nasıl bir yanma hissidir o kıpkırmızı oldum sonra gittim sildim ama yıkamadım 10 dk bekledkten sonra gittim güzelce yıkadım ama yarım saat o buz göz cevremde dolandı durdu 1 saate yakında yüzümün kızarıklıgı gecmedi hassas bi cilde sahip degilim ama dikkatli olunması gereken bi kür haberiniz ola

    YanıtlaSil
  34. nasıl tarif edicem bilmiyorum kaş beni en büyük sorunum kaşlarım var ama çok azdı ve renksizdi saçom ve kipriklerim nekadar çok ve renkliyse kaşlarım aksine bi okadar az iiki hafta önce bi çılgınlık yapıp kaşlarımı jiletledim ve evden hiç çıkmıyorum sizin bu karışımıda braz uzadıktan sonra iki gün üst üste yaptım ama kızarıklıklar oldu kaç gün aralıkla yapmalıyım bunu gerçekten güzel bişey duymaya ihtiyacım var:(((

    YanıtlaSil
  35. Herkese merhaba,
    Bu karışımı deneyip de memnun kalanlar oldu mu?

    YanıtlaSil
  36. Az önceki yorumu abimin hesabından yapmışım:) Onu yayınlamazsan sevinirim:))

    Şöyle sormuştum, bu karışımdan memnun kalan oldu muu?
    sevgıler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
  37. bu kürü başlayalı 6. günüm ve 6. kez yapışım kaşımın alt kısmında kızarklıklar var yara gibi her gün yapmamızda bir sorun varmı

    YanıtlaSil
  38. Ya ben sade sarımsak uyguluyodum kaşlarıma bu karışımı mı yapsam acaba diye düşünüyorum gördükten sonra ?

    YanıtlaSil
  39. benim 5 yıl önce döküldü ve çıkmadı ben sarımsağı biraz geç duydum denemeye 1 yıl önce başladım ama bende yanma hissi oluşmuyor acaba oradaki kökler öldü mü :(

    YanıtlaSil
  40. Ben bu karışımı iki üç hafta uyguladım ama çok az artış oldu. Bir de benim kaşlarımdan sadece biri dökülüyor ve sadece belirli kısımlar dökülüyor. Sadece biri döküldüü için de gerçekten görüntü daha da kötüleşiyor :( Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  41. Benim kaşlarım da çok ince ve seyrek. Badem yağı filan denedim bunları ama pek de bir etkisini görmedim kendimde. Bunu denemeyi düşünüyorum ancak bir öncesi- sonrası fotoğrafı eklersen çok güzel olur. En azından etkisini görebiliriz

    YanıtlaSil
  42. Benim kaşımın da sadece biri dökülmüştü. Badem yağını felan denedim ama hiçbirinin faydasını görmedim. Bu hazırladığınız karışımı da deniyorum 1 aydır. Sadece bir iki tel artış oldu ve hala kellik var. Sizce ne kadar daha yapmalıyım ve her yapışta kaç dakika bekletmeliyim ? Faydasını hala görme şansım var mı? İlginiz için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  43. Benim kaşlarımın ortası resmen kel bu karışımı yaparsam iyi sonuç alabilir miyim ? günde kaç kere yapmalıyım ? Yardımcı olursanız sevinirim. :(

    YanıtlaSil
  44. Kaşlarım yok ve bu durum canımı çok sıkıyor. Bu sarımsak olayı beni çok korkutuyor. Yara olmasından ve dışarı çıkamamaktan çok korkuyorum. ne kadar süre geçince yara olmaya başlar bilgi verirmisiniz. Gerçektende çok önemli...

    YanıtlaSil
  45. ben de yaptim ama sanirim farkinda olmadan biraz fazla beklettim ve de epey yandi tabi bu benim hatam oldu. yaklasik yarim saat beklettikten sonra kosa kosa hemen tuz ve sabun ile temizledim epey yanmisti ve kasimin ustunde hafif bir kabarma oldu hemen buz surdum ardinda gul suyu ve argan yagi surdum yavas yavas sisi inmeye basladi umarim duzelir hata bende oldu en fazla 10 dk bekletmeliydim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben de yaptım fakat aynı durumdayım su an sürdüğüm yerler morardı. ve kabarcıklar oluştu nasıl geçicek hiç bilmiyorum evden çıkamaz duruma geldim. :(

      Sil
  46. Bende bu kürü merakla bekliyordum sevgili Hacer çok teşekkür ederim ,asllında ilk söylediğinde bunun sarımsak olabileceği aklıma gelmişti ama yinede belki başka birşeydir diye merak içine girmiştim.Ama sarımsak gerçek anlamda çok faydalı benimde kaşlarım aynen senin gibi düzensiz ve sağlıksız diyetler yüzünden çok seyrelmişti bende bir diş sarımsağı soyup ortadan ikiye kesip kaşlarıma sürüyordum ama senin anlattığın yöntem teknik açıdan daha verimli olacağa benziyor kokusu için tuz yöntemini duymam çok güzel oldu hemen yarın deneyeceğim bu kürü .Şiir sevenler bloğuma bekliyorum,mutluluk ,sevgi ve aşk üzerine herşeyi bulabilirsiniz.Sevgi ve saygılarımla .Canım başarılarının devamını dilerim gerek videoların gerek yazıların oldukça başarılı ve bilgilendirici.Kişisel blog adresim; seherakgul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  47. Gerçekten senin kaşların çok güzel maşallah da diyim nazar değmesin :))
    Benimkiler beceriksiz ellerde maffoldu kendimde pek anlamıyorum alma işinden ama anlayan kişiyi bulmakda o kadar zor ki
    Ben toparladıkça onlar bozuyor..

    YanıtlaSil
  48. bunu bende denedim sarımsağı rendeledim koydum ve 15 20 dk beklettim.. nasıl yaktı anlatamam.. daha sonra sarımsağın pürünü aldım ve zeytin yağı sürgüm yarım saat kadar oyle beklettim sonra dogal sabun ile kıyadım ertesi sabah uyandıgımda bi felaketle karşılastım kasımın etrafı morarmıs ve su toplamıs hassas olan ciltler uygulamasın benden size uyarııııııııııııı

    YanıtlaSil
  49. bu karışımı denedim... 15 20 dk beklettim daha sonra yıkamadan zeytin yağı sürdüm daha sonra yıkadım ertesi sabah uyandığımda sarımsağı koyduğum her yer morarmış ve su kaplamış cildi hassas olanlar denemesin ltfen..

    YanıtlaSil
  50. ben bunu yaptım ve cildime ciddi zarar verdi morarmalar oldu 1 gün sonra

    YanıtlaSil
  51. bu kürü saçlarıma uygulamak istiyorum ama ne kadar süre uygulıcam hacer hanımm?? gün aşırı yapacağım onu anladım ama 1 ay mı 2 aymı ne kadar süre ile yapmam gerekiyor bilgisi olan var mııı???

    YanıtlaSil
  52. ne kadar zaman içinde etki etmeye başlar acaba ? :)

    YanıtlaSil
  53. Kizarikliklar kac güne geçer acaba

    YanıtlaSil
  54. Merhaba! Ben de kaş fukarasıyım :) Daha önceleri sarımsağı bademyağının içine sıkıp minik bi kavanoza koyuyordum. Kulak çöpü yardımıyla kaşlarımı sürüp yatıyordum. Bu karışımın içinde tuz olması sarımsağın yakıcılığını artırıyor olabilir. Sizin tarifinizi de uyguladım ama herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Bütün gece kaşımda tutmadığımı da eklemek isterim. En fazla 15 dakika tutmuşumdur herhalde. Ama bi kızarıklık, şişme, sulanmayla karşılaşmadım. "Benim cildim hassas" diyenler yapmasın.

    Bu kürü yaklaşık 1 hafta arayla 2 kere yaptım. Kaşlarımın sertleştiğini düşünüyorum. Daha önce yaptığım sarımsaklı yağlı kürlerin de bir işe yaradığını söyleyebilirim. Eski fotolarıma baktıkça farkı daha iyi anlayabiliyorum.

    Kaş konusunda kozmetik ürünlerden destek almak isteyenlere nacizane tavsiyem kaş rimelini kullanmaları. Daha doğal bir görüntü oluyor. Kimse kaşınızda birşey olduğunu anlayamıyor. Bu konuda MAC in kaş rimelini tek geçerim. Çok çabuk biten bir ürün değil.

    Herkese bol kaşlı günler diliyorum.

    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  55. merhaba arkadaşlar,yorumlarınızı okudum bn de bir şeyler eklemek istedim.aynı problemi bn de yaşadım.ve evet çok sıkıntılı bir evre.ama size öncelikli tavsiyem şu ki tuz koymadan denerseniz yakma şiddetini azaltıyor

    YanıtlaSil
  56. Bu karışımı ne kadar süre ugularsam sonuç alabilirim?

    YanıtlaSil
  57. Arkadaşlar iki haftadir sadece cumartesi pazar suruyorm ben ..yanliz cok tahriş oldu şurup yikamiyorum üzerine iki dakika sonra herhangi bi krem suruyorm kurumasin diye resmen pala kas oldum cokk mutluyum ama tahrişolmazsa cikmiyor solemk isterim bu harika biseyyy :)

    YanıtlaSil