20.08.2012

İp ile Kaş Şekillendirme {Video}


İyi seyirler...


12 yorum :

  1. kaşlarınız gerçekten çok güzel ve nezamandır böyle bir video arıyordum çok faydalı oldu:) ben hiçbir zaman o iple insanların nasıl kaş aldığını anlamamışımdır:)izlerken 'bu kadar kolay mıydı?' dedim:)
    iyi bayramlarr:)
    Pelin

    YanıtlaSil
  2. tesekkürler...insallah ben de becerebilirim de kuaföre gitmekten kurtulurum:)

    YanıtlaSil
  3. cok guzel bır yontem ancak bır turlu beceremıyorm :( kac kere ızledım vıdeoyu umarım basaracagım :D dıleklerınız de cok hostu: tuysuz gunlerde gorusmek dılegıyle :D http://guzelliknehri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. hacercim alakasız olacak ama senin 3. yaş mac çekilişin vardı hatta o linki bile blogunda yok? çekiliş bu sıralar bitecekti bi problemmi oldu?

    bu arada kaşlarının her şeklini biliyorum hepsi birbirinden güzel ama bu kaşların bi ayrı güzel;)

    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. yapamıyorummm ...biraz ayrı bir beceri lazım sanırsam bu işler için:/ kuaföre para vermeye malesefki devam:( (ayşe)

    YanıtlaSil
  6. yardımlarınız için çok sağolun çok yardımcı oldunuz :)

    YanıtlaSil
  7. bu yontemı uzun suredır kullanıyorum,çok da güzel oluyor,kırt kırt sesini duyursun yaparken :))

    YanıtlaSil
  8. ya bir sürü yabancı bloggerda izledim ama yapamadım derdime derman oldun Hacer, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Nasil bir cesaret valla bravo. Ben iple ancak burnum ve didagim arasinda kalan bolgede hakimiyet kurabiliyorum. Yeteneklisiniz gercekten. Yeteneginizi birbakis da biz alabilir miyiz lutfen:)
    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Çok yararlı bir video.Bende kaşları her zaman kendim alırdım ama cımbızla :/ Şimdi bu yöntemi denicem umarım başarabilirim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. bu yorumlar sanırım sadece övgü almanız için yazıldığında ilginizi çekiyor,yazılar yazıyor yorumları gürünürlüğe açıyor ama cvp vermiyorsunuz sanırım.bunun dışında 1-2 kez kullanılmış ürünlerinizin satışı için gelen maillere cvp veriyorsunuz. işiniz zor!

    YanıtlaSil