26.11.2012

Makyaj Sırası Sizde ! {Yarışma}

     Yepyeni, çok eğlenceli ve hediyeleri bol bir yarışmaya hazır mısınız ? Bugüne kadar hep ben makyaj yapıp sizinle paylaştım. Şimdi sıra sizde...

     Bugüne kadar hep aklımda bir makyaj yarışması yapma fikri vardı. Şimdi fikrimi gerçeğe dönüştürme zamanı.

     Yılbaşı makyajı temalı bir makyaj yarışması başlatıyorum...

 
     Yarışma kuralları şöyle ;
  1. Makyajı kesinlikle sizin yapmanız gerekiyor. Bir makyöz / uzman tarafından yapılan makyajlar ile katılmayı vicdanınız  kabul ediyorsa, yapacak bir şey de yok.
  2.  Makyajdan önce ve makyaj bittikten sonra çekilen iki adet fotoğrafınızı bana makyajgunlugu@gmail.com adresinden ulaştırmanız gerekiyor.
  3. Gönderdiğiniz fotoğrafların kolajlı, yazılı, ek resimli,... olmaması gerekiyor. 2 adet, yalnızca yüzünüzün önden göründüğü makyajsız ve makyajlı fotoğrafınızı istiyorum. Lütfen görüntü kalitesi kötü olan, makyajınızın tam görünmediği, photoshop ile düzenlenmiş, boyutu küçük fotoğraflar göndermemeye özen gösteriniz.
  4.  Makyaj dışında kullanacağınız aksesuar, giyim, saç gibi ayrıntıları tamamen size bırakıyorum.
  5.  Bugüne kadar gördüğüm yarışmalarda kazananlar oylama ile seçiliyor, bu nedenle de eşi dostu bol olan kişi haketmese de kazanıyordu. Bu durumun adil olmadığını ve çok can sıkıcı olduğunu biliyorum. Bu nedenle bu yarışmanın kazananlarını ben ve makyöz arkadaşlarım belirleyecek. 
  6. Fotoğrafları göndermek için son tarih 21 Aralık 2012  Cuma gece yarısıdır. En geç bir hafta içinde tüm katılımları ve kazananları içeren bir yazı ile kazananlar açıklanacaktır.

     Gelelim kazanan kişilerin neler alacağına... Bu yarışmayı Golden Rose ile işbirliği içinde hazırladım. Bu nedenle tüm hediyeler Golden Rose sponsorluğunda... Teşekkürler Golden Rose !

     

     1. olan kişi  100 TL değerinde ;
  • Satin Smoothing Fluid Foundation
  • Liquid Concealer
  • Silky Touch Compact Powder
  • Powder Blush
  • Dipliner
  • Sexy Black Mascara
  • Waterproof Lipliner Pencil
  • Ultra Rich Color Lipstick
      2. olan kişi 75 TL değerinde ;
  • Liquid Mineral Foundation
  • Liquid Concealer
  • Powder Blush
  • Dipliner
  • Sexy Black Mascara
  • Pearl Gloss Lipgloss
       3. olan kişi 50 TL değerinde ;
  • Liquid Concealer
  • Silky Touch Compact Powder
  • Silky Touch Blush On
  • Sexy Black Mascara
  • Pearl Gloss Lipgloss kazanacak.
     Şimdiden fırçalarınıza ve yaratıcılığınıza sağlık diyor ve herkese bol şans diliyorum. Unutmayın en çok / en kaliteli makyaj malzemesi kullanan değil, elindekiler ile en iyi makyajı yapan kişi kazanacak. Yeterince malzemem yok, kaliteli değiller diyerek yarışmaya katılmayarak şansınızı kaybetmeyin. Bu yarışmayı gerçekten hakeden ve yeni malzemelere ihtiyaç duyan kişilerin kazanmasını çok istiyorum ve bol katılım olmasını diliyorum.
     Sevgiler,
     Hacer 




 
  
          

19 yorum :

  1. Bu akşam hemen yapıcammm beğenicekmisiniz bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. makyajı yaparken de fotoğraflama yapacak mıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda yazdığım gibi makyajdan önce ve sonrasından oluşan iki adet fotoğraf istiyorum.

      Sil
  3. Çok güzel bir yarışma biraz cesaretim olsa katılırdım.Açıkçası çekiniyorum benim gibi acemi biri üstelikte yüzümü göstericem...ama katılan arkadaşlara kolay gelsin başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çekinecek bir şey yok. Acemiyim diye kendine haksızlık etme, katılan herkes acemi zaten :)

      Sil
  4. hacercim,fotoğraflarımızı kazansakta katılsakta yani her iki şekildede blogunda yayınlayacakmısın?bunlar adaylar,bunlar katılanlar ve bunlar kazananlar diye.ve isim gerçekten şartmı,rumuz olurmu?kaç çeşit foto ile katılabilirz,birden fazla yılbaşı konsepti yapabilirmiyiz.tşkrlr.ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'cim katılan kişinin tercihine göre ismini ya da rumuzunu kullanabilirim. Yarışma sonlandıktan sonra tüm katılımların fotoğraflarını bloga ekleyecek ve birinciyi açıklayacağım. Her kişi için bir katılımın adalet açısından gerekli olduğunu düşünüyorum. Sevgiler !

      Sil
  5. bir an önce makyajımı yapmak için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben de görmek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Hacer ablacim makyajlarimizi yilbasi gecesinde disariya cikacagimizi dusunerek mi yapicaz

    YanıtlaSil
  8. katılsam mı acaba=) makyaj ile ilgili ne öğrendiysem çoğunu sizin videolarınız sayesinde öğrendim Hazır yeri gelmişken söylemek istedim

    YanıtlaSil
  9. eğlenceli bir yarışma olacak makyaj yapmaya bayılıyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. makyaj yapma konusunda iyi olanlar hadi bakalım:)))

    YanıtlaSil
  14. sonuçları sabırsızlıkla bekliyorum desem

    YanıtlaSil