13.11.2012

Gelin Makyajı Denemelerim

     1 Nisan'da şaka olsun diye çektiğim evleniyorum videosundan tam bir hafta sonra, bu şakayı gerçeğe çevirecek kişi ile tanışacağımı nereden bilebilirdim ki...

     Aynen o videoda söylediğim gibi terzi kendi söküğünü dikemez hesabı gelin makyajım nasıl olacak diye kara kara düşünüyorum. Zaman bulabildikçe de birkaç deneme yapıyorum. Sizinle de son iki denememi paylaşmak istiyorum.

     İlk denememde koyu renk göz makyajı {göz makyajı siyah görünmesine rağmen parlament rengi}, daha silik ten ve dudak makyajı tercih ettim.



  

     İkinci makyajda ise daha yumuşak ve hafif bir kahverengi göz makyajı ile yine hafif ten ve dudak makyajı tercih ettim. 





      Denemelerim devam edecek :) Beğendiklerimi yine sizinle paylaşıp fikirlerinizi alacağım.