9.02.2012

7 Gün 7 Rimel {1. Gün}

     Yeni bir yazı dizisine başlıyoruz.
     7 gün, 7 farklı makyaj, 7 farklı rimel...

     Bu yazı dizisinde hem günlük göz makyajımı, hem de farklı rimelleri size sunmak istiyorum.

 

     Yazı dizisini, son dönemlerde her gün kullandığım Diorshow Extase ile başlatmak istiyorum. Rimelin fırçası iki sıra uzun, iki sıra kısa kıl yapısından oluşuyor. Dolgunlaştırması, uzatması bana göre çok başarılı. Kesinlikle kirpiklerimi birbirine yapıştırmadı. Benim için bir rimelde kabul edilemeyecek özellikler, topaklanma ve sürerken her yere bulaşmadır. Bu rimelde kesinlikle hiçbir sorun yaşamadım. Kirpikleri kıvırması ile ilgili yorum yapmayacağım; çünkü ben her rimelden önce MAC kirpik kıvırıcımı kullanıyorum.

 

Aşağıdaki fotoğraflarda iki kat uygulanmış Diorshow Extase var.





Makyajda kullandığım diğer ürünler ise;
  • Urban Decay Primer Potion
  • Chanel Illusion D'Ombre #84
  • Urban Decay Naked - Buck
  • MAC Fluidline - Dark Diversion
 
 
 




9 yorum :

  1. haha ilk fotografa bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. değişik bir çalışma olacak :))

    YanıtlaSil
  3. Rimelin harika görünüyor gözünde

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. merhabalar. uzun zamandır bloğunu takip ediyorum. harika makyajlar yapıyorsun. ayrıca seni bloğumda tagledim http://efsaefsun.blogspot.com/2012/02/mimlendim-mimlendin-mimlendiniz.html
    sorularımı cevaplarsan çok sevinirim :D kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  5. görüşmeyeli kirpiklerin mi uzamış senin ? naptın hemen söyle :D

    YanıtlaSil
  6. Uzamış mı? Vallahi hiçbir şey yapmadım = )

    YanıtlaSil
  7. cok güzelmiş ne kadar fiyatı acaba

    YanıtlaSil
  8. kaşların nasıl böyle kalın oldu
    şütfen bu sorumuza cevap ver=)

    YanıtlaSil
  9. bence ilk4 gün içinde en iyisi bu olmuş..

    YanıtlaSil