14.02.2012

7 Gün 7 Rimel {5. Gün}

     Yazı dizisinin yarısını geçtik...
     5. gün konuğumuz Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara.




     Siyah rengin yanı sıra bu rimelin renkli versiyonları da mevcut...


     Rimelin fırçası, uca doğru kısalan kıllardan oluşuyor. Bu fırça yapısı bana Lancome'un yeni rimeli Doll Eyes'ı anımsattı...


     Bu rimel kirpikleri yapıştırmıyor, tel tel ayırıyor, kıvamında bir dolgunluk sağlıyor. İki kat uygulandığında tadından yenmez bir görünüm oluşturuyor.


     Aşağıdaki fotoğraflarda kirpik kıvırıcı ardından iki kat uygulanmış rimel var.





Makyajda kullanılan diğer ürünler ;
  • Urban Decay Primer Potion
  • Urban Decay Naked Palette

7 yorum :

  1. Tam aradıgım ozellıkler hemen not aldım suan ygs'ye hazırlanan bı ogrencı olarak alamıcam ama üniversitede mutlaka denıcem .) Tam gaz devam ve yıne cok gzl gözüküyorsun .)

    YanıtlaSil
  2. Tel tel ayırması ve verdiği dolgunluk güzel görnüyor:)


    Kirpiklerin zaten uzun olduğundan bu tür rimeller sana çok yakışıyor:)

    cosmopatra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. benim yok kirpiklerimi var eden rimeldir kendisi! parfümeride dahi birilerine tavsiye etmişliğim var. gerçekten kirpiklerimi de güçlendiriyor. not:3. ürünümdeyim,uzunca bir zamandır kullanıyorum!

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi ya, çok güzelmiş bu

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyor gerçekten izmirde hangi mağazada bulabilirim?

    YanıtlaSil
  6. Severek kullandığım bir rimel.

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu rimeli denemek istiyorum ama bir türlü karar veremiyorum... Lancome'un eyeliner'ını kullanıyorum ve çok memnunum. Sanırım bunu da edinmem lazım artık :/

    YanıtlaSil