21.02.2012

7 Gün 7 Rimel {7. Gün}

     Birkaç gün fire versem de, yazı dizimizin sonuna geldik... 
     Finali Sephora Le Waterproof Extreme Resistance Mascara ile yapıyoruz.




     Rimelin çok klasik, aynı boyda kıllardan oluşan bir yapısı var.

     Makyaj çantamdaki tek waterproof (suya dayanıklı) rimeldir kendisi. Ne kadar suya dayanıklı derseniz, yüzümü Sephora makyaj temizleme köpüğü ile yıkadım. Tek bir rimel döküntüsü olmadı. Ardından Bioderma Sensibio H2O ile göz makyajımı sildim, pamuğum tertemizdi. Sephora waterproof makyaj temizleyici ile göz makyajımı sildiğimde, pamuğum simsiyah olmuştu. Yani gerçekten de suya dayanıklı bir ürün. 

     Sürümü yumuşacık ve kendisinden beklemediğim performansı gösteriyor. Kirpikleri ağırlaştırmadan boyuyor.



Aşağıdaki fotoğraflarda kirpik kıvırıcı ardından tek kat uygulanmış rimel var.








     Bu keyifli yazı dizisini takip eden herkese teşekkürler. Fondöten, ruj, allık, eyeliner gibi temel makyaj ürünlerinin hepsi için bu tarz bir yazı dizisi hazırlamayı planlıyorum. Hem böylece ben de sabah makyaj yapma konusunda tembellik yapamıyorum = )


     7 rimel içerisinde sizin favoriniz hangisi oldu ?

9 yorum :

  1. bu serinin göz kalemini aldım siyah berbat ötesi bir kalem kendisi.. akıyor resmen.
    ama rimel güzel gözüküyor.
    bir de kaşın için ne yaptın ne yapıırsun böylekalınlaştıı nolur paylaş incecikti ccnkuu

    YanıtlaSil
  2. vayyyyy coooook güzel olmus tatlim, kirpiklerin sahane duruyor masallah! : )

    YanıtlaSil
  3. Fantastic!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  4. Favorim ysl volume effect faux cils oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Kirpikleriniz kendilerinden de uzun ve dolgun olduğu için rimeller gerçekten güzel duruyor. Bence rimelin asıl marifeti benim gibi kirpik özürlülerde kendini belli eder :) Kozmetiğe merak sardıktan sonra biraz araştırma yapıp geçen hafta Benefit'in They are real rimelini aldım. Şimdilik memnunum. Sizler bu rimel hakkında ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
  6. Yasemin, aşağıdaki yazıyı inceleyebilirsin.

    http://makyajgunlugu.blogspot.com/2011/09/takma-kirpikleri-cope-atn-gercegine.html

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Bu yazı dizisi için teşekkürler, ben ilgiyle takip ettim. En çok Sephora Outrageous ve Sephora Le Waterproof Extreme Resistence Mascara sonuçlarını beğendim. Hatta Outrageous'u denedim ve aldım. Çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  8. merhaba,acaba hangi marka kirpik kıvırıcı kullanıyorsunuz?bilgilendirirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
  9. merhaba,acaba hangi marka kirpik kıvırıcı kullanıyorsunuz?bilgilendirirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil