10.02.2012

7 Gün 7 Rimel {2. Gün}

     Yazı dizimizin ikinci gününde Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils...
     Bu rimel, aynı boyda küt kıllardan oluşuyor.


     Bu rimelin 8 rengi mevcut. Ancak Türkiye'de tüm renkler var mı, emin değilim. Son zamanlarda mavi rimellere ilgi duymaya başladım. En kısa zamanda mavisini de denemek istiyorum.


     Rimelin yapısında provitamin B5 ve aloe vera mevcut. Rimelin vaadettiği şey, dolgun görünümlü kirpikler.

     Ben bu rimeli çok severek kullanıyorum. Tek sıkıntısı birkaç kat sürdüğümde bir miktar topaklanma yapabilmesi. Bunun dışında dolgunluk anlamında tatmin edici, çok iyi renk veren ve bir miktar da kirpikleri uzun gösteren bir rimel. Aşağıdaki fotoğraflarda kirpik kıvırıcı ardından iki kat sürülmüş YSL Mascara Volume Effet Faux Cils var.






Makyajda kullandığım diğer ürünler ;
  • Fred Farrugia concealer palette
  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC Painterly Paint Pot
  • Avon Supershock göz kalemi
  • Mac Carbon far

9 yorum :

  1. bu ürünlerin fiyatlarınıda yazsanız daha güzel olur kıyaslamak açısından da değmiş yada değmez demek için bilgimiz olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yazı dizisi, en çok merak edilen mascaraları karşılaştırıyorsunuz teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. yazmadan edemedim.kaşlarınız mükemmellllll:)

    YanıtlaSil
  4. cok güzel gözlerin var masallah : )

    YanıtlaSil
  5. bence 2. gün rimelinden daha iyi daha iyi duruyor bu rimel. http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. hacer 3 numara mavi maskarası muhteşem onu al derim ben :D

    YanıtlaSil
  7. Bence bu rimel kirpiklerini yapıştırmış :)

    YanıtlaSil
  8. Bence bu rimel kirpiklerini yapıştırmış :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu rimelin lacivert rengini kullaniyorum cok memnunum :)

    YanıtlaSil