16.02.2012

Makyaj Dışı {Hatırlatma}

Makyaj Günlüğü 3 Mayıs 2009'dan beri yazdığım bir makyaj blogu. Başlangıçta makyaj ağırlıklı bir günlük olan blogum, zaman içinde yalnızca kozmetik ile ilgili bir blog haline geldi. Neredeyse üç yıllık bu süreçte harika paylaşımlarda bulunduk. Öyle değerli, içten, yapıcı yorumlar aldım ki... Bugün beni buraya getiren bu yorumlar oldu. Olumlu yorumlar yanında, olumsuz ve hakaret içeren yorumlar da aldım. Seviyesizlik karşısında elimden geldiğince terbiyemi korumaya gayret ettim. Bu yazıda hatırlatmak istediğim tek bir şey var; o da Makyaj Günlüğü'nün yalnızca bir kozmetik blogu olduğu. Eğer dekorasyon, moda, diksiyon, öfke kontrolü gibi başka beklentiler içerisinde iseniz, üzgünüm yanlış yerdesiniz. Makyaj konusunda hakaret hariç her türlü yoruma açığım; ancak söz konusu yorumlar bambaşka konularda olduğu zaman açıkça yazıyorum ki, kimin ne düşündüğü zerre kadar umrumda değil. Yaşadığım hayatın, yedi yıldır eşyaları ile kiraladığım ve her köşesini anılarla doldurduğum evimin, bana göre düzgün kullanarak sahip çıktığım dilimin, kimseye kendimi beğendirme amacı gütmeden çektiğim videolarımın,... kısaca hayatımdaki her ayrıntının benim için değeri çok büyük ve önce kendimle, sonra sahip olduklarım ile gurur duyuyorum. Buranın yalnızca hobimi paylaşarak keyif almaya çalıştığım bir yer olduğunun bilincinde olduğum için de kendimi şanslı hissediyorum. Lütfen bunları bildikten sonra öfkenizi başka yerlerde kusun, dekorasyon önerilerinizi dekorasyon blogları, tasarımcı ruhunuzu moda blogları ile paylaşın... Ben değerlerim, her gün geliştirmeye çalıştığım makyaj bilgim ile burada olacağım. Benim gelişimime katkısı olan ve olacak herkese teşekkürler.