16.02.2012

7 Gün 7 Rimel {6. Gün}

     Sona bir adım kala bu sefer konuğumuz aşina olmadığımız markalardan biri; L.A. Colors Immense Mascara...
     
     Vanilya Club kutusundan çıkan bu kahverengi rimele bir göz atmaya ne dersiniz ?




     Genellikle kıvrık uçlu rimellere karşı pek sempati duymam. Düz fırçalı rimelleri daha çok severim. Ancak bu rimel ile birlikte kıvrık uçlu rimellere ısınmaya başladım sanırım. Fırçanın yapısı nedeni ile tüm kirpiklerime rimeli rahatlıkla uyguladım ve tel tel ayrılmış kirpiklere kavuştum. Bendeki rengi black brown.


     Bu rimelde hoşuma gitmeyen tek nokta, sürerken inanılmaz bulaşma yapması oldu. Sinir bozucu derece göz kapağıma ve göz altıma bulaşma yaptı...


     Aşağıda kirpik kıvırıcı ardından iki kat uygulanan rimel var...







Makyajda kullandığım diğer ürünler;
  • Fred Farrugia concealer palette {Rimel-allık-lipgloss günündeydim.}

9 yorum :

  1. aaaa çok hafif ve çok hoş duruyor :) hiçbişe yok gibi sanki o kadar doğal :)

    YanıtlaSil
  2. Valla bu 6. gun 6. rimel artık kesin karalıyım bu duruşlar senin kirpiklerinin güzelliğinden.
    Farklı 6 rimel de şahane duruyor. Milletin ölüp bittiği lancome hypnose bende o muhteşemliğini gösteremedi :(

    YanıtlaSil
  3. yahu senin gözlerin kirpiklerin zaten güzel çamur sürsen güzel olacak :D

    YanıtlaSil
  4. Canım konuyla alakası yok ama eski yazılarını karıştırken kilo verdiğin fotoğraflarla karşılaştım. Senin resimlerini daha önce forum sitesinde görmüştüm ve çok imrenmiştim. Kendine çok büyük bir iyilik yapmışsın canım güzelliğin daha da ortaya çıkmış. Benimde vermem gereken birsürü kilo var. Acaba bu bir işaret miydi bana :) Sayende birden gaza geldim. Hemen başlamalıyım ve yaşam biçimine dönüştürmeliyim :)

    YanıtlaSil
  5. Senin kirpiklere maşallah diyorum.
    Hangi maskarayı blogunda görsem çok güzelmiş diyorum. :))

    YanıtlaSil
  6. Okan Bayülgen de güzel konuştun da erkeklere yönelik bir site olmaması nedeniyle sadece 1 hit yapabildim size :)

    YanıtlaSil
  7. Ben bu rimeli hiç sevmedim, fırçanın üzerinde cok likit kalıyor, hem kirpiklerimi yapıştıriyor hem de her tarafa bulaşıyor

    Senİn kirpiklerinde olağanüstü is çıkarmış... şaşırdım :)

    YanıtlaSil
  8. Fırcası cok güzelmiş gerçektende.Kvrık ucluları seviyorum. Hoşcakalın :)
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil