16.02.2012

7 Gün 7 Rimel {6. Gün}

     Sona bir adım kala bu sefer konuğumuz aşina olmadığımız markalardan biri; L.A. Colors Immense Mascara...
     
     Vanilya Club kutusundan çıkan bu kahverengi rimele bir göz atmaya ne dersiniz ?




     Genellikle kıvrık uçlu rimellere karşı pek sempati duymam. Düz fırçalı rimelleri daha çok severim. Ancak bu rimel ile birlikte kıvrık uçlu rimellere ısınmaya başladım sanırım. Fırçanın yapısı nedeni ile tüm kirpiklerime rimeli rahatlıkla uyguladım ve tel tel ayrılmış kirpiklere kavuştum. Bendeki rengi black brown.


     Bu rimelde hoşuma gitmeyen tek nokta, sürerken inanılmaz bulaşma yapması oldu. Sinir bozucu derece göz kapağıma ve göz altıma bulaşma yaptı...


     Aşağıda kirpik kıvırıcı ardından iki kat uygulanan rimel var...







Makyajda kullandığım diğer ürünler;
  • Fred Farrugia concealer palette {Rimel-allık-lipgloss günündeydim.}