17.09.2009

Cindy Crawfort - Meaningful Beauty Kremler

Herkese selamlar,
Katıldığım 2 yarışmayı kazandım ve ödüllerim peşpeşe geldi.
İlk gelen ürün Lancome göz makyajı temizleyicisi,
Ama onunla ilgili yazıyı sizinle daha sonra paylaşacağım.

Bu yazı Cindy Crawfort'un yüz ve dekolte bölgesi kremleri ile ilgili.
Bu yüz kremi...
Akşam yüzümü temizledikten sonra sürüyorum.
Yarım saat kadar sonra nemlendiricimi sürüyorum.
Kremin kokusu bana tahini hatırlatıyor.
Sanırım içeriğinde susam yağı var.
Kremi sürdüğünüzde yüzünüzün biraz sertleştiğini hissediyorsunuz.
Ama ardından nemlendirici sürüldüğünde yüz yumuşacık oluyor.
Üstelik geçmiyor diye dert yandığım sivilcelerime de çok iyi geldi.
Artık sivilcesiz bir cilde sahibim ^^,


Bu ise boyun ve dekolte kremi.
Henüz hakkında yorum yapamıyorum.
Ama sürüldüğü bölgeyi yumuşacık yaptığını söyleyebilirim.




Şu günlerde beklediğim bir hediye daha var.
Bayramdan önce elimde olmasını diliyorum.
Lancome göz makyajı temizleyicisi ve yeni paketle ilgili yazılarda görüşmek üzere.

Sevgiler,
Hacer

2 yorum :