5.09.2009

shopcraze.com siparişi










Resimlerin büyük hali için üstüne tıklayın....

Bunlarda shop craze.com siparişlerim...( siteye giriş ) bu sitede mac pigment sample lar, mac- nyx fırçalar ve mac-nyx ürünleri çok uygun fiyata bulabilirsiniz...

Ben iki tane gloss (dolly pink ve beige) iki tane nyx jumbo eyeshadow pencil ( iced mocha ve milk )ve bir tane de nyx powder blush ( mocha) sipariş verdim...

Gelen her ürüne bayıldım.Allık tozutmuyor ve fırçaya çok iyi geliyor, rengini süper veriyor. Glosslar yapış yapış değil ,hemen uçup gitmiyor ve renkleri çokkk güzel. Kalemlere gelince onlarıda hemen denedim, far altına zemin olarak kullandım ve çok beğendim, kremsi bir yapısı var. Hem allık hem kalemler hem de glossların diğer renklerinde de sipariş vermeyi düşünüyorum ..:D


sevgiler almagester....

4 yorum :

  1. Merhaba bu ürünler için ne kadar shipping ödedin ve parça sayısı arttıkça shiping ücreti artıyor mu bilgilendirirsen sevinirim.birde güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
  2. bayan denizci, maillerimi kontrol ettim ama bulamadım :( sanırım 8-9 dolar gibi bişeydi. parça sayısına dikkat etmedim hiç ama diğer sitelerde artıyor, muhtemel bunda da artıyodur.birde bu sitede paypal üzerinden alışveriş yapıyosun

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :)9

    YanıtlaSil
  4. Anonymous7/9/09 22:08

    merhabalar hacer, senden rica etsem kapsamlı bi internetten kozmetik alışverişyle ilgili post hazırlar mısın? sen bir kaç kez yaptığın için eminim tecrübe kazanmışsındır bu konuda. seni bi süredir takip ediyorum ve bende çok alışveriş yapmayı istiyorum internet üzerinden.fakat bir türlü cesaret edemedim yardımcı olursan çok sevinirim.sevgiler(:

    tuğba

    YanıtlaSil