6.09.2009

inglot makyaj fırçaları





Resimlerin büyük halleri için üstüne tıklayınız :)

Kullandığım makyaj fırçalarnın bazı ise inglot. Ben hiç mac fırça kullanmadım ( acıların çocuğu gibi oldu :D ). Zaten makyaj ürünlerine falan düşkünlüğüm bir iki yıldır var ve mac fırçaların fiyatı malum. yeni mezun biri olarak işe girersem sanırım ilk işim mac almak olacak :D çok profesyonel değilim makyaj konusunda, sadece alıyorum,takip ediyorum. Gün içinde neredeyse sıfır makyajla geziyorum.

Neyse gelelim fırçalara. Nette okuduğum kadarıyla mac , bobbi brown, shu umera ve inglot gibi markaların fırçaları aynı fabrikadan çıkıyormuş.(inglotun sahibinin yalancısıyım ). Bunu inglottaki uzmanda söylemişti.

5 far fırçasınından inanılmaz memnunum. Allık fırçası da süperrr, yumuşacıkkk ,bayılıyorum ona :D Hepsi hayvan kılından , yıkama ile falan dökülmedi hiç kılları. Fiyatları çok da ucuz değil ama mac e oranla daha makul diyebilirim.

sevgiler almagester...