5.09.2009

nonpareilboutique.com siparişim geldi :D





Resimlerin büyük hali için üstüne tıklayın :D

nonpareil boutique'den (siteye giriş ) sipariş verdğim nyx round lipstick siparişlerim geldi sonunda :D Tanesini 1.25 dolara aldım ama şu an 1.90 dolar , shipping 10 dolar....

Renk kodlarını yazacaktım ama süper zeki insan ben , kapakları birbirine karıştırdım ve hangi isim hangi rengi kodluyor bilmiyorum :D Sadece benim hatam yok ama bunda , be mübarek firma , kapaklara koyacağına rujun altına da bi renk kodu yapıştırıversene....Yani sipariş verdiğim renkleri biliyorum onları yazıyorum mecburen :( Renklere diğer bloglardan bakarak karar verdim çünkü sitedeki renkler ile gerçek renkler pek birbirini tutmuyor...

Rujların fiyat performansı çok iyi. Yumuşacıklar ve kalıcılar. Kesinlikle diğer renklerini de sipariş vereceğim...

Bu arada bir de % 5 indirim kodu koymuşlar zarfın içine ....

Renkler :
circe, rea, sunflower, eros, strawberry milk , thalia, indian pink, margeritta, frosted beige , cocoa, paris, pandora, B52, narcissus ve lousiana....


sevgiler almagester.....