5.09.2009

sephora inspired brush holder




youtube da ve bilimum bloglarda gördüğüm sephora inspired brush holder denen olay. Fırçalarınızı koyduğunuz kabın içine kumsu yapıda yada daha iri dekorasyon taşlarından koyuyosunuz ve bu şekilde fırçalarınız birbirine karışmadan duruyor.

Ben bu pembe kumu koçtaş tekzen praktiker ... heryere bakmama rağmen bulamadım. Bulduklarım çok iri ve çok pahalı idi, tesadüfen bir çiçekçide gördüm ve aldım, paketi 1tl ye :D İki paket benim tüm kavanozları doldurdu. Kum gibi ama tozutmuyor ve fırçaların sap kısmını zedelemiyor.

Eco tools ve elf den gelecek fırçalardan sonra, sanırım bir kaç paket daha almam gerekecek :D

sevgiler almagester....

13 yorum :

  1. oooo fırçalara bakınnnn coşmuşsun:)

    YanıtlaSil
  2. Süper, süper, süperler;)! Ben de böyle kullanıyorum fırçalarımı ama seninkinin rengine bayıldım yaa! Bi bakınayım belki ben de bulurum böyle pembe;)

    YanıtlaSil
  3. Almagester süper süper süper haber, sağol :) Ben de her yere baktım bulamadım.. Avusturya'da ise doluydu bu taşlardan, her boy, her renk, her miktarda vardı ama tabii ki sınırlı kargo hakkım olduğundan alamamıştım, ebayden alırım artık diyordum tam da. Çiçekçilere hücuuuum :P

    YanıtlaSil
  4. rica ederim marjo :) bende tesadüfen buldum. just make up pembe kurdelalarda alcam ve fiyonklar yapcam , çok sevimli oluyor :D çiçek süslemesi yapan çiçekçiler var ya oralarda çok var. ben akvaryum malzemesi satan yere bile sordum ama poşetine 15 tl dedi :S
    sochic,evet fırçalara düşkünlüğüm var :D

    YanıtlaSil
  5. Maşallah ya, ne çok fırça almışsın kız :))
    Senin şu makyaj ürünlerinden var ya kozmetik dükkanı açılır. Yakında bu işe de el atarsın sen... Bu arada rujlarına da bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. fırçalarına hayran kaldım.mutlaka çiçekçilere bakmalıyım.

    YanıtlaSil
  7. pembe fiyonk ve birileri anlatsın tşk ederim :)evet bi mağazaya girince fırça varsa mutlaka alıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş, resmen makyaj yapmaya teşvik edici :)

    YanıtlaSil
  9. :) çocuk gibi o fırçalarla nasıl oynuyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Aynı işlemi göz kalemlerimiz içinde yapabiliriz sanırım.

    Acil durumlarda işimizi kolaylaştırır. :)

    Deniz

    YanıtlaSil
  11. Aynı işlemi göz kalemlerimiz içinde yapabiliriz sanırım.
    Acil durumlarda işimizi hızlandırır.

    Deniz

    YanıtlaSil