20.09.2009

Flormar'dan bayram şekerleri ^_~

Herkese mutlu bayramlarrr...

Dün akşam beklediğim kargo geldi.
Flormar yetkililerinden Begüm Hanım ile iletişimim sonuç verdi ve Flormar bana bayram şekeri gibi bir sürü ürün yolladı.
Bana da ürünleri sizlerle paylaşmak ve güzel haberler vermek kaldı.
Daha fazla uzatmadan fotoğraflara geçelim mi ?


İşte paketten çıkan şekerler ^^,





Hemen lipgloss ile başlayalım.
Rengi o kadar tatlı ki...
Ben ruj veya gloss sürmeyi sevmem, buna rağmen bu ürünü kullanacağıma eminim.





Tatatamm ilk defa bir dudak fotoğrafı var burada = )




Gelelim diğer şekereeeee
Rujun kapağını açmadan kendi kendime dedim ki :
"Hacer içinden kim bilir ne renk çıkacak, sen ruj kullanmayı sevmezsin. Yazık olacak ruja..."
Ama kapağı açtıktan sonra renge inanamadımmm
Böyle bir renk olabilir mi Allah aşkına !



Rengi görür görmez aklıma hangi fotoğraf geldi biliyor musunuz = )



Tatamm bomba, 2. dudak fotoğrafı




Bir diğer ürün benim vazgeçilmezim olan eyeliner...
Bu ürünü daha önce görmüş, almaya niyetlenmiştim.
Neden bilmem almamıştım.
Kısmet bu kargoyaymış = )






Imm şey aslında rengi biraz daha parlak ve koyu, ama tona en yakın fotoğraf bu oldu. Bu eyeliner ile sık sık makyaj yapacağımdan uygulamalı halini yakında görürsünüz...




Bir diğer şeker daha...
Far delisi bana verilecek en güzel hediye !
Rengi çok tatlı, bakır gibi, bordo gibi...






Sıradaki şekerimiz bir allık.
Ben pembe tonlarda allık kullanmam, genelde şeftali tonları kullanırım.
Bu allığın rengi tam istediğim gibi...








Bence çok doğal görünüyor. Sizce ?




İşte benim için en tatsız kısım = /
Ben oje kullanmam sevgili makyaj severler.
Neden bilmem ama sevmiyorum ojeleri.
Bu iki oje boşa gidecek malesef.





Flormar'a tekrar bu güzel hediye için çok teşekkür ediyorum.
Gerçekten beni bayram çocuğu gibi sevindirdi.
Bu ürünler ile yapacağım makyajları paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Eyeliner ve dipliner videosuna gösterdiğiniz ilgi için teşekkürler.
Şimdiden 150 kez izlendi bile video.
Bunun benim için anlamı çok büyük.

Blogger'da bir sorun aldı başını gidiyor.
Bu yazıyı yazabilmem bile mucize benim için.
Sorunun kısa sürede hallolmasını diliyorum.

Herkese tekrar şeker tadında bayramlar ...
Sevgiler,
Hacer



13 yorum :

  1. merhaba hacer.ürünlerini güle güle kullan.rica etsem allık ve farın numaralarını yazabilir misin?

    YanıtlaSil
  2. Anonymous21/9/09 17:36

    slm.ürünler çok hoş.özellikle rujun rengi tam da aradığım gibi nosunu öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. Tameris özür dilerim numaraları yazmayı unutmuşum =$

    Allık : 85
    Far : 021

    Adsız, teşekkürler. Rujun numarası : 521

    YanıtlaSil
  4. hacercim ne muhattap oluyorsun tatlım boşwer iyi günlerde kullan hepsini çok tatlılar. makyajlarını bekliyoruz artık sesli olsun sesini özledik özellikle fara bayıldım:D muck tatlıişkom

    YanıtlaSil
  5. Anonymous23/9/09 22:51

    yaaaaaaa hacer cabn cok kıskandım ama sen bunları ucretlemı aldın hedıyemı gledıler hedıyeyse nasıl ırtıbata gecebılırm flormar laa :))) ebişim

    YanıtlaSil
  6. Ebişim ücretsiz geldiler, flormarın sitesinden iletişime geçebilirsin.

    YanıtlaSil
  7. bir far hastası olarak farın rengine bayıldımmm...
    güle güle kullan en kısa zamanda uygulamalı fotoğrafını görmek istiyorum (: saygılar

    YanıtlaSil
  8. Anonymous2/10/09 10:57

    Nasıl anlamadım canım yaaa

    Flormar internet sitesinden iletişime geçince hediyemi gönderiyorlar ne yapmak lazım hediye kazanmak için hepsini çok beğendim çünküü :(( güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de merak ediyorum açıklarsan sevinirim. =)

    YanıtlaSil
  10. Ben de merak ediyorum Hacercim açıkcası:))

    YanıtlaSil
  11. HEVESLI blogunuz cok guzel izleyici sayinizda muhtesem basarilariniz devamini dilerim

    YanıtlaSil
  12. farın rengine bayıldım numarası flormar 021 dimi hacercim ben ufak kızımla şu aralar pek dışarı çıkamadığım için kardeşime sipariş vericemde bi yanlışlık olmasın dedim :):):)

    YanıtlaSil