9.09.2009

Coastal Scents siparişi

Resimlerin büyük hali için üstüne tıklayınız..:)






12 li panlarıyla birlikte gelen manyetik far paleti....Hemen farları yerleştirdim. ....








6 renkli contour ve blush palet...Bu paletteki allıklar kocaman. mac refillerinin neredeyse iki katı kadar...Renkleri de çokk güzel bayıldım bu palete..












8 li boş allık paleti. Allık panlarıyla birlikte geliyor ve mıknatıslı......



Paletlerin kalitesi gerçekten güzel. Pastel inglot gibi farları gayet iyi şekilde tutuyor. Boş gelen pan ları pigmentleri falan presslerken kullanabilirsiniz....

Bunun haricinde bir tane daha paletim gelecek. Sanırım diğer tüm paletleri de ısmarlıcam coastaldan...

sevgiler almagester....

8 yorum :

  1. güle güle kullan canım, bu aralar forumda gözükmüyorsun hiç:)

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim roxelanne :) evet bayadır uğramıyorum foruma,blogla uğraşıyroum ama özledim kk yıda :D

    YanıtlaSil
  3. çok kullanışlı görünüyorlar,renkleride çok hoş güle güle sür canım::Dpeki fiyatlarını öğrenebilirmiyim ve satın aldığın yer?

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim pearl :) coastal scents in kendi sitesinden aldım.aslında paletlerin fiyat ucuz ama kargo birazcık tutuyor. ama paleti görünce olsun dedim çünkü bayıldımmm.kargo ücreti hemen alışveriş sepetinde kolayca çıkıyor. sadece turkey seçip shipping kısmınıda first class international seçersen hemen çıkıyo fiyat

    http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=122


    http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=124

    YanıtlaSil
  5. Anonymous11/9/09 23:16

    merhaba.. acaba uygun fiyatlı online alışveriş yapabilceğimiz bi kaç site söleyabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  6. Hepsi rüya gibi görünüyorlar!! Kıskanmadım desem yalan olur..
    Güle güle kullan, sürün sürün gez :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. blogunu takip ediyorum bir süredir canım bu postunu yeni gördüm.costal scents'in meşhur 88 ultra shimmer paletini almayı düşünüyorum.farlarının kalitesi nasıl sence?? bir MAC,inglot,NYX vs.. gibi mi?yoksa ı-ıh mı? :) senin değerledirmelerine güveniyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. makyaj guncem dıe bı blog var arkadas coastalın 88lı far paletını fazladan getırıp satıyor blogunabakın derım bende kart olmadıgından burayı tercıh ettım palet bıkacgune elıme geccek bakalım yorumlarım :)

    YanıtlaSil