6.09.2009

Sevgi dolu bir paket hikayesi

Sevgili Zuzu Günlüğü sahibesi Zulal bana bir hediye gönderdi.
Bu hediye beni o kadar mutlu etti ki anlatamam.
Benim için önemli olan hediyenin manevi değeridir.
Bu hediye o kadar sevgiyle, o kadar özenle hazırlanmıştı ki...
Çooook teşekkürler Zulal



Ben küpeleri çok severim. Bir süredir takmıyordum; ama bu küpeleri kulağımdan çıkarmam sanırım. Çok hoşuma gittiler çünkü.


Çocukluğumdan beri mektuplaşmaya bayılırım.
En yakın arkadaşlarıma her zaman onları mutlu edecek,
duygularımı anlatacak mektuplar yazarım.
Çooook uzun zamandır aldığım ilk mektup bu.
İnanın her şeyden daha değerli bu benim için.



Mektubun kendisi kadar, içinde yazanlar da mutlu etti beni.
Samimiyetle, sevgiyle yazılmış bir mektuptan daha güzel ne olabilir?



Gelelim diğer hediyelere ^^,
Zulal de benim gibi iç çamaşırlarına bayılıyor anlaşılan.
Bana iki adet iç çamaşırı yollamış.
İkisine de bayıldımm.
Fotoğrafı özellikle eklemiyorum, kendini bilmez kişiler çıkabilir.



Veee çok değerli bir hediye daha.
Önce belirteyim ki, çok özenle hazırlanmış paketler.
Pembiş pembiş gördüğüm anda bayıldım.
Saç dökülmesi yaşadığımı artık herkes biliyor.
Araştırmalarım sırasında Bıttım Sabununun methini çok duydum.
Ama orijinalini bulamam diye bir türlü alamadım.
Hep aklımın bir köşesinde kalan sabunu bana Zulal yolladı.
Hem de memleketinden, yani orijinalinden ^^,
Hızır mısın zuzum sen ?



Hediyeleşmeyi çok seviyorum.
Bu hediye favorilerim arasına çoktan girdi bile.
Zulal ile yalnızca blogdan tanışıyoruz.
Yüzyüze bir arkadaşlığımız yok yani.
Buna rağmen sıcacık kalbi ile bana bunları yollaması beni çok mutlu etti.
Tekrar teşekkürler <3

5 yorum :

  1. iyi günlerde kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
  2. zuzuşun güzel kalbine sağlık güle güle kullan canım cicilerini bende çok saç döktüm saçlarımın yarıdan fazlası döküldüü ve hala durmuş değil saçma diyetlerle kendimi ziyan ettimmmmmm:((( bittim sabununu mardinli kullanıclar satıyor gittigidiyorda güzel sonuç alırsan bende sipariş vereceğim.

    YanıtlaSil
  3. beğendiğine sevindim canım benim iyi günlerde kullan hepsini iç çamaşrırı delisi olarak sanada gönderdim iyi sevindim seninde iç çamaşırı sevmene güzel yazın içinde tşkler canım benim

    YanıtlaSil
  4. Zuzumm çok teşekkürler tekrar canım
    Esracım sonuçları yazacağımdan emin olabilirsin

    YanıtlaSil