8.09.2009

make up masala siparişi ( elf siparişi)

Bugün elimde dört tane kargo paketi ile kendimi bilgisayar başında buldum. Nerden başlasam bilemedim. Bir gün arayla 5 sipariş verince böyle topluca geliyor herşey :D

Elf siparişleri ile başlayayım dedim. make up masala sitesinden iki tane sipariş verdim. Biraz geç geldi ama geldi :)

Geç geldiği için iki tane hediye koyuvermişler. birer tane gloss bir tane de tırnak süsü...

Resimlerin büyük hali için üstüne tıklayın...




Studio line olmayan, normal serinin ürünleri güzel, fakat bir tane fırçasını beğenmedim. O da eyeshadow fırçası (geniş başlı fırça). Garip bi yapıştırıcı kalıntısı var :S neyse olur o kadar :D

Allıkların rengi ve kalıcılıkları güzel,ama çok ufaklar. Cream eyeshadowları yapısı far zemini olarak kullanmak için aldım ve kremsi yapıları çok güzel....Beklediğimden daha iyi çıktılar tavsiye ederim, 1 dolara bu kadar kalite fazla bile...:D

Bu ürünlerin tanesi 1 dolar. ...















Bu kargoda en çok elf studio line serisine bayıldım.Hem fırçaları hem diğer ürünleri hemde ambalajları çok çok güzel....Bu ürünlerin fiyatı 3 dolar...















***** Ucu eğik fırça elf değil avon ...

Swatch koyamıyorum çünkü ben nasıl foto çekeceğimi hala bilemiyorum, beceremiyorum bu işi, kötü çıkıyor. Yarın tekrar denicem belki güzel çıkar...


ACW, eco tools ve coastal scents siparişlerimi de yarın yazarım artık cicilerimi incelemek için sabırsızlanıyorum...:D


sevgiler almagester.....